Job 567 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Deeltijdse facturatie medewerker


Functie

We zijn opzoek naar een gedreven facturatie medewerker om ons team binnen de Customer Service te versterken. Als expert bied je een ondersteuning voor factureringsvragen van klanten op het gebied van mobiele, vast en datadiensten.

  • Samen met interne en externe teams onderzoek, verdeel en volg je vragen en problemen op over facturatie.
  • Je herkent belangrijke problemen en kan deze doorgeven als ze invloed hebben op klanten.
  • Je zorgt mee voor een snelle oplossing van kritieke facturatieproblemen.
  • Begrijpelijke uitleg geven aan klanten over technische factureringszaken.
  • Je houdt klanten op de hoogte via verschillende communicatiekanalen.

Jouw profiel

  • Je hebt al een ervaring met klantenservice.
  • Problemen oplossen is iets wat je vlotjes kan.
  • Je communicatie- en schrijfvaardigheden in het Nederlands zijn uitstekend en je hebt een basiskennis Frans.
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren

Aanbod

  • Een dynamische werkomgeving waar je gewaardeerd wordt.
  • Veel kansen voor je persoonlijke ontwikkeling.
  • Marktconform salaris en diverse voordelen zoals bonussen, mobiliteitsbudget, MC, 32 vakantiedagen, pensioenregeling, verzekeringen.
  • Thuiswerk is mogelijk.
  • Deeltijds, 20-uren week tot de zomer van 2024 met een grote kans op verlening.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht