We zijn opzoek naar een gedreven facturatie medewerker om ons team binnen de Customer Service te versterken. Als expert bied je een ondersteuning voor factureringsvragen van klanten op het gebied van mobiele, vast en datadiensten.
Samen met interne en externe teams onderzoek, verdeel en volg je vragen en problemen op over facturatie.
Je herkent belangrijke problemen en kan deze doorgeven als ze invloed hebben op klanten.
Je zorgt mee voor een snelle oplossing van kritieke facturatieproblemen.
Begrijpelijke uitleg geven aan klanten over technische factureringszaken.
Je houdt klanten op de hoogte via verschillende communicatiekanalen.
Jouw profiel
Je hebt al een ervaring met klantenservice.
Problemen oplossen is iets wat je vlotjes kan.
Je communicatie- en schrijfvaardigheden in het Nederlands zijn uitstekend en je hebt een basiskennis Frans.
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Documenten coderen, klasseren en archiveren
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Aanbod
Een dynamische werkomgeving waar je gewaardeerd wordt.
Veel kansen voor je persoonlijke ontwikkeling.
Marktconform salaris en diverse voordelen zoals bonussen, mobiliteitsbudget, MC, 32 vakantiedagen, pensioenregeling, verzekeringen.
Thuiswerk is mogelijk.
Deeltijds, 20-uren week tot de zomer van 2024 met een grote kans op verlening.