Job 7 van 20


Report this listing

Solliciteren



Property Assistent


Functie

Property assistent te Knesselare gezocht voor ons gezellige kantoor. Jij komt terecht in een hechte, gedreven en warme werkomgeving, waar ruimte is voor jouw inbreng. Collegialiteit, groeimogelijkheden en gevarieerde staan centraal.

Als Property Assistent ben jij de onmisbare schakel op ons kantoor. Met professionaliteit en enthousiasme ben jij het eerste telefonisch aanspreekpunt voor onze klanten. Klanten verder helpen daar krijg jij energie van. Daarnaast ondersteun jij je collega(s) met diverse taken binnen de domeinen property managent. Geen enkele dag zal er hetzelfde uitzien door de variëteit aan taken en verantwoordelijkheden.

Je maakt deel uit van een dynamisch team van 15 collega’s in een gezellig en hands-on kantoor met 17 jaar expertise op de teller en waar de energie bruist. Tegelijkertijd profiteer je van de voordelen, zekerheid en professionele structuur die ons als groep kenmerken. Ontdek de perfecte balans tussen de warme sfeer van ons kleine team en de solide fundamenten van onze grotere organisatie (200+ collega’s in België).

Jouw verantwoordelijkheden

  • Jij kan rekenen op een zeer gevarieerd takenpakket.
  • Jij bent de eerste stem voor onze interne en externe klanten.
  • De property managers assisteer jij door diverse taken uit hun handen te nemen.
  • Je behandelt mails en inkomende telefonie met een lach.
  • De verzorging van een soepele werking binnen het kantoor en ondersteund waar nodig.
  • Als rechterhand van de kantoormanager zal jij haar ondersteunen met diverse verantwoordelijkheden.

Jouw profiel

  • Als manusje van alles word jij bovenal enthousiast van het takenpakket hierboven.
  • Je krijgt er energie van om nauwkeurig te werken en ervoor te zorgen dat alles snel en correct wordt opgevolgd.
  • Ook werken met cijfers is echt jouw ding, de combinatie van allround administratieve ondersteuning en cijfers zijn de ideale combinatie voor jou.
  • Je communiceert vlot en vriendelijk en weet een klacht naar een dankjewel om te buigen.
  • Office programma's kennen voor jou geen geheimen.

Sounds good? Solliciteer dan nu .

  • Kopieerwerk verrichten
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Wat bieden wij jou?

  • Door jou blijft het kantoor draaien: daar word jij voor gewaardeerd!
  • De mogelijkheid om zowel 4/5de , alsook fulltime te werken.
  • Een toffe werkomgeving.
  • Bij Parte bouwen we aan teamspirit en hechten we belang aan open communicatie.
  • Continue zelfontwikkeling via onze eigen Parte Academy met opleidingsplannen op maat (voor junior en seniors).
  • Een gevarieerde job met ruimte voor autonomie en eigen initiatief.
  • Een goede werk-privébalans, met weinig piekmomenten.
  • Een organisatie waarin je wordt gezien als een mens, niet als een nummer.
  • Leuke evenementen om successen samen met collega’s te vieren.

Daarnaast krijg je ook een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen, waaronder:

  • Netto-onkostenvergoeding.
  • Maaltijdcheques.
  • 6 ADV dagen. ✈️
  • Laptop.
  • Hospitalisatieverzekering bij DKV.
  • Groepsverzekering en korting op tal van andere verzekeringen.

Let op: Op dit moment werken we niet samen met externe rekruteringskantoren. We nodigen kandidaten graag uit om rechtstreeks te solliciteren.

Solliciteren

Ellen Van Gaever
0476 67 24 39
working@parte.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht