Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende logistiek


Functie

Algemene functiebeschrijving:

Als logistiek bediende coördineer en organiseer je onze nationale en internationale verzendingen. Dit omvat o.a. het opmaken van transportdossiers en vrachtdocumenten, het inplannen van transporten en het verzorgen van info aan onze klanten. Je bent het aanspreekpunt voor de chauffeurs, en daarnaast verzorg je alle bijhorende administratie.

Taken en verantwoordelijkheden

a) Hoofdtaken.

  • Zorgvuldige opmaak, opvolging en verwerking van export- en importdocumenten.
  • Boeken van lucht-, zeevracht of wegvervoer in overleg met planning
  • Online boekingen expressdiensten
  • Je brengt klanten op de hoogte van ingeplande leveringen
  • Je vangt chauffeurs op en handelt zowel hun als onze documenten af.
  • Uitvoeren van algemeen administratief werk m.b.t. logistieke dossiers.
  • Uitvoeren en verwerken van stockcontroles- en correcties in ons magazijn

b) Verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve taken,
  • Onderhouden data ERP-pakket m.b.t. levering
  • Verlenen van administratieve bijstand aan teamleader logistiek

Jouw profiel

Diploma/opleiding

  • Je beschikt vanuit jouw opleiding en/of ervaring over een logistieke achtergrond

HARDSKILLS

  • Achtergrond met een ERP-systeem en MS Office
  • Je bent meertalig Nederlands, Frans, Engels.
  • Kennis van expeditie
  • Plannen en organiseren

SOFTSKILLS

  • Je bent een polyvalent persoon die houdt van adm. taken, maar het ook leuk vindt om regelmatig actief bezig te zijn in het magazijn (herverpakken, labelen van producten,…)
  • Kan vlot communiceren op verschillende niveaus
  • Je bent zelfstandig, maar kan ook goed in teamverband functioneren.
  • Stressbestendig en flexibel.
  • Probleemoplossend vermogen
  • Je kan snel schakelen en behoudt het overzicht bij wijzigingen in de planning
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Wat bieden wij aan:

Je komt terecht in een sterk groeiende, internationale, familiale KMO in de kantoren te Sint-Niklaas met korte beslissingslijnen en een technologisch productieproces waarin continu geïnvesteerd wordt.

Je bent een belangrijke schakel in de productie van kwalitatieve elektromechanische speelautomaten en krijgt ook de nodige verantwoordelijkheden en kansen om de huidige werking te optimaliseren.

Marktconforme verloning met extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering fietsvergoeding & groepsverzekering)

Je geniet bovendien van een toffe, afwisselende en voltijdse baan met ruimte voor zelfontplooiing en initiatief.

Je wordt deel van een groep toegewijde professionals die stuk voor stuk zeer geëngageerd en gemotiveerd zijn om de groei van Elaut NV voort te zetten.

Solliciteren

Dobbelaer Vanessa
03 780 94 80
careers@elaut-group.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht