Job 42 van 68


Report this listing

Solliciteren



Assistent winkelverantwoordelijke Kessel-lo


Functie

  • Als Assistent Winkelverantwoordelijke heb je de algemene leiding van de winkel en verzorg je de uitstraling van je filiaal.
  • Je maakt op een constructieve manier de bestellingen op van je eigen filiaal.
  • Je voert het beleid door als Assistent Winkel verantwoordelijke betreffende het totale winkelbeeld, de orde en de presentatie van onze artikelen.
  • Je hebt een hands-on aanpak en ondersteunt het team wanneer het nodig is.
  • Je staat in voor de personeelsplanning en het administratief beheer van de winkel.
  • Als Assistent Winkelverantwoordelijke ben je mee verantwoordelijk voor het rendement van je eigen filiaal.
  • Je team bestaat uit verschillende verkoop medewerkers, die je op een positieve manier weet te motiveren.
  • Als Assistent Winkelverantwoordelijke bezit je veel verantwoordelijkheid en rapporteer je rechtstreeks aan de Filiaalverantwoordelijke

Jouw profiel

  • Als Assistent Filiaalverantwoordelijke bezit je een Bachelordiploma of minstens 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie .
  • Ervaring in Retail wordt beschouwd als een pluspunt.
  • Je bent zelfstandig probleemoplosser met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Als Assistent Winkelverantwoordelijke ben je een organisatietalent en weet je van aanpakken.
  • Je bent een teamplayer met een goede sociale omgang en hebt geen “9 to 5” mentaliteit.
  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Professionele informatie en reglementering bijwerken
    Documenten archiveren en klasseren
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren

Aanbod

  • Een functie met een hoge mate van verantwoordelijkheid, vele uitdagingen binnen een snel evoluerende en financieel sterke organisatie gelegen in een filevrije omgeving.
  • Groeibedrijf in een familiale context.
  • Stimuleren van initiatieven en ondernemerschap.
  • Mogelijkheden tot persoonlijke groei en ontwikkeling in jouw carrière.
  • Team van gemotiveerde en betrokken collega’s.
  • Competitief salarispakket met lange termijn werkzekerheid.

Solliciteren

Silvia Kolbaba
089/41 00 89
Silvia.kolbaba@orkari.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht