Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een fijn bedrijf?
Als Aankoopmedewerker ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het aankopen van zowel
productie- als niet productie-gerelateerde artikelen, van grondstoffen tot verpakkingsartikelen,
marketing- en eindproducten. Jij volgt zelfstandig op welke artikelen besteld moeten worden en
hoeveel. Daarnaast volg je ook de orderbevestigingen, leveringen en facturaties hiervan op.
Je maakt deel uit van de afdeling Planning, een centrale afdeling binnen ons bedrijf met zowel interne
als externe communicatielijnen.
• Tewerkstelling bij een familiaal bedrijf in internationale context, gelegen in een landelijke en filevrije omgeving.
• Een voltijdse tewerkstelling (gemiddeld 39,88u/week), waardoor je betaalde ADV-uren kan opbouwen.
• Compensatie en voordelen in verhouding tot de verantwoordelijkheden en ervaring. Ons verloningspakket bestaat uit o.a. maaltijdcheques, eco-cheques, geschenkcheques, groepsverzekering, etc., aangevuld met een interessante verlofregeling.
• Een degelijk inlooptraject, waarbij je tijd krijgt om je in te werken. Vervolgens krijg je de ruimte om je te blijven ontwikkelen en contacten op te bouwen met collega’s van andere afdelingen en externe partijen.
An-Sophie Vanherpe
013 30 63 29
halen@visionpoint.be