Job 13 van 14


Report this listing

Solliciteren



HR RECRUIMENT OFFICER


Functie

Als Recruiter ben je verantwoordelijk voor het volledige rekruteringsproces en werk je nauw samen met verschillende rekruteringspartners.

Jouw taken omvatten onder andere:

Opstellen van krachtige vacatureteksten en publicatie op diverse kanalen.

Actief zoeken en aantrekken van kandidaten via diverse rekruteringskanalen, inclusief contacten met externe rekruteringspartners.

Uitvoeren van grondige screenings.

Deelnemen aan sollicitatiegesprekken op verschillende locaties in Vlaanderen.

Afnemen van testings en assessments tijdens tweede sollicitatierondes.

Contacten onderhouden met scholen en infomomenten organiseren.

Actieve bijdrage aan Employer Branding en online zichtbaarheid op social media.

Jouw profiel

Minimaal een Bachelor diploma en minimale ervaring in rekrutering.

Perfect Nederlandstalig en heel vlot in het Frans.

Flexibel en bereid om je te verplaatsen naar verschillende vestigingen +/-2 keer/week (heel Vlaanderen)

Uitstekende kennis van rekruteringskanalen en social media.

Vlotte pen en ervaring met het opstellen van vacatureteksten.

Je bent diplomatisch, discreet, werkt zelfstandig en neemt graag initiatief.

  • Samen het individuele project bepalen (tewerkstelling, bedrijfsoprichting, opleiding, ...)
    Acties voorstellen (infosessies, werkaanbiedingen, ...)
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • Uitzendpersoneel ter beschikking stellen en opvolgen, in samenwerking met de werkgevers
  • Noden en verwachtingen van de klant-werkgever identificeren (aanwerving, competentiebeheer, opleiding, ... )
    De samenwerkingsmodaliteiten bepalen
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)
  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)
  • Aanvraagdossiers samenstellen voor financiële hulp, opleiding, ...
  • Dossiers van werkzoekenden beheren
  • Actieplannen uitwerken en opstarten
    De resultaten evalueren
  • Collectieve acties rond opleiding, tewerkstelling, vergoeding, … uitwerken en leiden
  • Vakdocumentatie bijwerken (wijzigingen in reglementering, plaatsen waar men terecht kan, ...) en ter beschikking stellen van het publiek

Aanbod

Ervaring als kompas voor je bruto maandsalaris.

39 uur/week of 7,8 uur/dag: Jij hebt de touwtjes in handen.

Verwen jezelf met 20 verlofdagen + 6 Extra Vrije Dagen (ADV).

Bescherming en gemoedsrust met Hospitalisatieverzekering.

Groepsverzekering als appeltje voor de dorst.

Vier onze successen met Bonus CAO90.

Groene vibes met Eco-cheques.

Eet smakelijk met Maaltijdcheques (8€).

Plus, geniet van een elektrische wagen met een laadkaart !

Wacht, er is meer!

Solliciteren

Kristel Michielsens
0478 71 40 97
kristel@talentboxx.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht