Onze klant is een toonaangevend bedrijf in de meubelsector. Hun visie is dat iets moois niet persé duur hoeft te zijn.
Ter versterking van hun 3 koppig team zijn zij heden op zoek naar een BOEKHOUDER (A-Z).
In deze rol zal je je ontfermen over 2 collega's (1 logistieke administratie en 1 facturatiemedewerker)
Een greep uit jouw takenpakket:
- Voorbereiden en uitvoeren van de maandelijkse btw-aangiftes
- De kwartaal- en jaarlijkse afsluiting voorbereiden en uitvoeren samen met de externe accountant.
- Voorbereiden en uitvoeren van de betalingen.
- Debiteuren- en crediteurenbeheer.
- Aanspreekpunt zijn voor klanten en leveranciers.
Je hebt een diploma Master of Bachelor Accountancy-Fiscaliteit of een economische richting.
Je kan terugblikken op een eerste gelijkaardige ervaring.
IT technisch sterk: in staat om je snel wegwijs te maken in het interne boekhoudpakket.
Je heb een goede tot zeer goede kennis van de Nederlandse en Franse Taal. Een basiskennis Engels is een sterk pluspunt.
Je beschikt over de nodige maturiteit om de lead te nemen in een team van 3 personen.
Een markconforme verloning aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, parkingabonnement,...).
Je komt terecht in een gezonde onderneming met een dynamisch team dat samenwerkt.
Er is een collectieve sluiting in de zomerperiode 2 weken vanaf 21/7, 1 week tussen kerst en nieuw en 1 week in de Paasvakantie.
Je werkt voltijds 40u/week waardoor je 12 ADV dagen opbouwd.
Werkuren: tussen 9u00 - 16u30 met 30 minuten pauze.
Kristel Michielsens
0478 71 40 97
kristel@talentboxx.be