Job 3 van 5


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder VERZEKERINGEN


Functie

Wij zijn een kantoor in de bank- en verzekeringssector gelegen te Bocholt/Bree. We focussen ons op het leveren van hoogwaardige diensten als onafhankelijk makelaar aan onze klanten. Met een sterke focus op klanttevredenheid streven we ernaar om de verwachtingen te overtreffen en duurzame relaties op te bouwen.

Ter uitbreiding van het huidige team zijn wij op zoek naar een tweede teamplayer verzekeringen!

Als Medewerker Verzekeringen speel je een cruciale rol in het verstrekken van deskundig advies aan klanten en het afhandelen van verzekeringsgerelateerde taken. Je takenpakket omvat onder andere:

- Polisbeheer: Beheren van verzekeringspolissen.

- Schadeafhandeling: Coördineren en afhandelen van schadeclaims.

- Klantenservice: Verlenen van uitstekende klantenservice door vragen en problemen van klanten op een professionele en efficiënte manier op te lossen.

- Administratieve taken: Uitvoeren van diverse administratieve taken, waaronder het bijhouden van dossiers, het genereren van rapporten,...

  • Gegevens registreren in het bestand van de verzekerde of derde (onderschrijving, schadeaangifte, ...) en hen de contract- of bewijsstukken bezorgen
  • Bijkomende informatie en bewijzen opvragen (medische attesten, loonfiches, expertiseverslagen, gezondheidsvragenlijsten, ...)
  • De klant informeren over de afhandeling van zijn dossier en hem adviseren over te ondernemen stappen (expertise, neerleggen van een klacht, ...)
  • De vervaldagtermijnen van contracten controleren en betalingsverzoeken versturen
  • Schadevergoedingsprocedures opstarten voor verzekerden of slachtoffers op basis van een beoordeling van de schade en de aansprakelijkheden van de betrokkenen
  • Verzekeringscontracten of clausules opstellen op basis van te dekken risico's of gebeurtenissen (ongeval, ...) en voor akkoord bezorgen

Aanbod

In ruil voor jouw inzet als Dossierbeheerder Verzekeringen, mag je volgend aanbod verwachten: een vast contract van onbepaalde duur bij opstart. Een marktconform salaris op basis van jouw ervaring en competenties. Een pakket aan extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, bonusplan en een hospitalisatieverzekering. Je gaat bij voorkeur aan de slag in een voltijdse tewerkstelling, deeltijds is eveneens bespreekbaar. Je kan rekenen op een uitgebreid opleidingsaanbod vanuit de verschillende maatschappijen tijdens jouw opstart maar ook nadien. Je komt terecht in een hecht team.

Solliciteren

Jonas Fransen
089 46 46 06
jonas@acinvest.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht