Job 16 van 19


Report this listing

Solliciteren



(kleuter)onderwijzer(es) (voltijds - lerarenplatform - GO!)


Functie

Kriebelt het om in het onderwijs te werken? Op zoek naar een job in de regio?

Kom langs tijdens onze gezellige jobevents op maandag 22 april 2024 (in Ieper), dinsdag 23 april 2024 (in Diksmuide) en donderdag 25 april 2024 (in Veurne).
Maak kennis met onze betrokken en warmbitieuze directies, Inspirascholen en scholengroep! Alle profielen zijn welkom.
Meer info + registreren via:
. We leren je graag kennen! Tot dan?

We zijn op zoek naar een leuke onderwijzer(es) of kleuteronderwijzer(es) om het lerarenplatform te versterken voor het schooljaar '24-'25.

Je neemt klassen over van langdurige afwezige onderwijzers.

Je wordt ingezet voor langere opdrachten binnen de Scholengemeenschap.

Je kan kennismaken met verschillende scholen.

Je komt terecht in een klein team met aangepaste aanvangsbegeleiding.

Ben jij klaar voor die uitdaging, neem dan zeker contact met ons op!

Jouw profiel

Naar welke collega zijn we op zoek:

Je beschikt over het vereiste diploma om in aanmerking te komen voor een aanstelling als (kleuter)onderwijzer(es):

- Bachelor diploma kleuteronderwijs

- Bachelor diploma lager onderwijs

Wij kijken uit naar enthousiaste collega’s, teamspelers die vlot met kinderen overweg kunnen: empathisch en stimulerend .

Collega’s die zich flexibel kunnen opstellen en in elke klas binnen het kleuteronderwijs ingezet kunnen worden.

Aanbod

Aanbod:

  • Een voltijdse tewerkstelling (24/24) in het onderwijs voor het schooljaar '24-'25.
  • Een opportuniteit om onze GO! scholen te leren kennen, ervaring op te doen en jouw visitekaartje af te geven voor latere opdrachten.
  • Een collegiale en uitdagende werksfeer.
  • Een salaris naargelang diploma en volgens de wettelijke barema's van de Vlaamse overheid.
  • Een gunstige verlofperiode volgens de schoolvakanties.
  • Ruimte tot zelfontplooiing.
  • En zo veel meer!

Solliciteren

Lien Dekiere
051 92 00 23
hrm@inspirascholen.be

Solliciteren