Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker - Finance & Admin


Functie

Elvacenter is dé ‘One-Stop-Shop & Service Center for Elevating Europe’. Ofwel: een webshop en servicecentrum voor lift- en roltrapfabrikanten en -installateurs. We onderscheiden ons door een compleet assortiment onderdelen te combineren met technische dienstverlening, maatwerkoplossingen en verregaande persoonlijke service.

Elvacenter is een krachtenbundeling van twee vertrouwde namen in liftenland: het Nederlandse Kool Elevator Parts en het Belgische Elvaparts. Verspreid over Nederland en België werken er momenteel 18 mensen bij Elvacenter. We zijn g estart in maart 2022, maar dus niet bepaald nieuw in de markt. Wel hebben we snel een paar nieuwe handen nodig die komen helpen bij het verder vormgeven van Elvacenter.

Functieomschrijving

  • Actieve player in de Finance opvolging voor de Elvacenter groep(BE/NL)
  • Opvolging en verwerking van de digitale aankoopfacturen, btw- & ICP aangiftes, inboeken facturen, verwerking bankafschriften, opvolging betalingen, ...
  • Screening van de aankoopfactuur en controle/aanpassing op productprijzen in het ERP systeem.
  • Genereren en opvolging van de digitale verkoopfacturen.
  • Administratief relatiebeheerder voor crediteur en debiteur tov financials
  • Geven van interne administratieve ondersteuning aan je toffe collega’s en management waar dit van toepassing kan zijn
  • Opvolging en drijvende kracht om onze Eshop nr1 van Europa te maken
  • Ondersteunen facilitering kantoor BE
  • Toekomstgericht denken en handelen in overleg met het management
  • Actieve team player in onze onderneming met respect voor werknemer, klant en partners.

Jouw profiel

  • Open, spontaan en een dynamisch persoon; met een wil voor werken, en veel positieve energie
  • Kan zelfstandig en punctueel werken; is ondernemend met een oog voor cijfers en service
  • Open voor vernieuwing en verbetering
  • Communicatief vaardig in Nederlands, goede notie Frans & Engels
  • Proactief ingesteld zonder angst om te communiceren met klant en leverancier
  • Zeer vlot gebruik van PC, mailing & office-tools
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

  • Een boeiende, afwisselende en B2B klantgerichte functie in een dynamisch bedrijf in expansie – werkzekerheid
  • Werken met een passie en een visie waar je mening ook telt
  • Competitief loon (PC 209 – Metaal) + Diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques, mobiel + abo, laptop
  • Werken met een mening - Mogelijkheid tot thuiswerk 1/5

Solliciteren

Alex Deconynck
0494560839
a.deconynck@elvacenter.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht