Job 2 van 3


Report this listing

Solliciteren



HR OFFICER


Functie

Bebat geeft al meer dan 25 jaar gebruikte batterijen een nieuw leven, door ze in te zamelen, te sorteren en te recycleren. De metalen en waardevolle materialen halen we eruit en die worden opnieuw als grondstof gebruikt. Alle andere stromen worden natuurlijk ook netjes verwerkt. Wij zijn een milieuorganisatie met inzamelresultaten op wereldniveau en we streven ernaar om steeds meer en beter te recycleren.

Enkele facts:

  • Toonaangevend in inzameling en recyclage in Europa en benchmark wereldwijd
    • 96% van de Belgen kent Bebat
    • Meer dan 4.800 aangesloten producenten (waaronder toppers in diverse sectoren)
    • Meer dan 25.000 inzamelpunten
  • Eigen sorteerbedrijf met unieke knowhow
Heb jij een passie voor HR ? En wil je naast het instaan voor de payroll ook graag een brede ondersteuning bieden in andere HR domeinen? Lees dan zeker onderstaande vacature en aarzel niet om met ons contact op te nemen! Misschien ben jij wel onze nieuwe collega?
Jobomschrijving

  • Je staat in voor de maandelijkse payroll van verschillende vennootschappen (65 medewerkers – arbeiders en bedienden) en bent aanspreekpunt over payroll technische vragen en sociale wetgeving. Je doet voorstellen om huidige processen te verbeteren.
  • Je draagt zorg voor de HR-administratie in de brede zin van het woord: opmaken arbeidscontracten, opvolgen registratie afwezigheden, opvolgen van sollicitaties in Jobtoolz, opvolgen van verzekeringen, opvolgen van opleidingen, opvolgen van arbeidsongevallen, e.a.
  • Je hebt contacten met externe dienstverleners (sociaal secretariaat SD Worx, verzekeringsmakelaar, arbeidsgeneeskundige dienst Mensura, …)
  • Je wordt betrokken bij verschillende boeiende HR projecten  (nieuwe HR tools, onboarding van nieuwe medewerkers, Bebat Academy, evaluatieproces, tevredenheidsenquête)
  • Je maakt deel uit van ons eventteam dat interne activiteiten en bedrijfsevents organiseert.

Jouw profiel

  • Je genoot een hogere opleiding binnen HR of bent gelijkwaardig door ervaring. Je hebt 3 tot 5 jaar payroll ervaring en een goede kennis van de sociale wetgeving.
  • Je hebt ervaring binnen andere HR domeinen (rekrutering, opleiding en training, ..) of je wil hier verder in groeien
  • Je werkt zelfstandig , discreet en hebt oog voor detail .
  • Je bent proactief en creatief en hebt een positieve mindset
  • Je bent dynamisch en flexibel en kan mee in onze zeer veranderende sector
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS office en kan goed overweg met geavanceerde HR-systemen.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans en/of Engels.

Aanbod

  • Een attractief loonpakket met heel wat extralegale voordelen
  • Een super interessante job met een uitstekende work-life balance.
  • Een team van leuke collega’s en een aangename werkomgeving
  • Meebouwen aan één van de gevestigde waarden in de milieusector

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht