Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



Agent Operations Collections B2C


Functie

Als Agent Operations Collections B2C ben je essentieel in het adequaat beheren van achterstallige betalingen en het waarborgen van een efficiënte 'generate cash'-cyclus. Het is jouw verantwoordelijkheid om te zorgen voor een tijdige en correcte verwerking van alle betalingsaspecten van onze B2C-klanten.


Takenlijst:

  • Beheren van het totale B2C paymentproces (het geheel van taken verbonden aan dit proces) voor de B2C klantportefeuille
  • Proactief contact opnemen met B2C-klanten met achterstallige rekeningen
  • Beantwoorden en oplossen van vragen over betalingen, zowel telefonisch als schriftelijk
  • Handmatig verwerken van klantenbetalingen die niet automatisch zijn toegewezen
  • Administratieve afhandeling van gegevens in SAP, waaronder bankrekeningnummers, domiciliëringen, Zoom-it en E-Bill
  • Voorbereiden van betalingen voor terugstortingen
  • Uitvoeren van administratieve ondersteuningstaken gerelateerd aan uitval binnen het B2C-facturatieproces
  • Actief samenwerken met andere afdelingen om klantgerichte oplossingen te bieden binnen de gestelde procedures en processen

Vaardigheden:

  • Autonomie: Je bent in staat om zelf beslissingen te nemen en initiatieven te nemen op proactieve wijze;
  • Werkorganisatie: Je kunt prioriteiten stellen en de meest dringende taken efficiënt beheren;
  • Oplossingsgericht: Je bent bekwaam in het oplossen van problemen die binnen jouw competentiegebied vallen, zelfs in complexe en onstabiele situaties;
  • Communicatie: Je kunt belangrijke informatie uitwisselen tussen het veld, je team en het management;
  • Samenwerking: Je werkt open en transparant samen met teamleden, collega’s en leidinggevenden;
  • Klantencontact: Je hebt een grote passie voor de klant en bent een voorbeeld in onze proactieve, klantgerichte campagnes.

Achtergrond: Kennis / Ervaring:

  • Een relevante bachelordiploma, bij voorkeur in een richting zoals boekhouding of moderne talen, of een gelijkwaardige ervaring;
  • Goede beheersing van Excel en SAP;
  • Vloeiend in Nederlands en goede kennis van de Franse taal;
  • Ervaring in klantcontact is essentieel

Jouw profiel

Vaardigheden:

  • Autonomie: Je bent in staat om zelf beslissingen te nemen en initiatieven te nemen op proactieve wijze;
  • Werkorganisatie: Je kunt prioriteiten stellen en de meest dringende taken efficiënt beheren;
  • Oplossingsgericht: Je bent bekwaam in het oplossen van problemen die binnen jouw competentiegebied vallen, zelfs in complexe en onstabiele situaties;
  • Communicatie: Je kunt belangrijke informatie uitwisselen tussen het veld, je team en het management;
  • Samenwerking: Je werkt open en transparant samen met teamleden, collega’s en leidinggevenden;
  • Klantencontact: Je hebt een grote passie voor de klant en bent een voorbeeld in onze proactieve, klantgerichte campagnes.

Achtergrond: Kennis / Ervaring:

  • Een relevante bachelordiploma, bij voorkeur in een richting zoals boekhouding of moderne talen, of een gelijkwaardige ervaring;
  • Goede beheersing van Excel en SAP;
  • Vloeiend in Nederlands en goede kennis van de Franse taal;
  • Ervaring in klantcontact is essentieel
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen

Solliciteren

Jef Permentier
0474******
jef.permentier@luminus.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht