Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Payroll & Fleet Administrator


Functie

Wij zijn op zoek naar een gedreven collega om ons dynamische HR-team te versterken. Als Payroll & Fleet Administrator ben je verantwoordelijk voor de vlekkeloze administratieve ondersteuning van zowel het payroll- als het fleetteam.

Deze boeiende functie biedt een gevarieerd takenpakket, waarbij je de volgende verantwoordelijkheden zult dragen:

Payroll

  • Je staat in voor het zorgvuldig beheren van de SAP-gegevens en het regelmatig actualiseren van personeelsdossiers (bijvoorbeeld: adreswijzigingen, wijzigingen in gezinstoestand, enz). Dit doe je met behulp van diverse Payroll IT-tools.
  • Daarnaast zorg je voor de administratieve verwerking van (sociale) documenten, waaronder verzekeringen, aangiften van arbeidsongevallen, subsidieaanvragen, enz.
  • Je stelt arbeidsovereenkomsten op.
  • Verder volg je nauwlettend prestaties en afwezigheden op (bijvoorbeeld: ziektebriefjes, klein verlet, enz.).
  • Tot slot bied je ondersteuning in allerhande administratieve taken zoals bijvoorbeeld: badgebeheer, klassement, factuurcontrole, coördinatie van medische controles, enz.


Fleet

  • Je beheert vragen met betrekking tot ons wagenpark, dit zowel per e-mail als telefonisch.
  • In het kader van fleetovereenkomsten sta je in voor het opstellen van diverse documenten zoals bedrijfswagenovereenkomsten.
  • Verder sta je in voor de administratieve opvolging van fleetprocessen, waaronder facturatie, verzekeringen, laadstations en boetes.
  • Je zorgt voor de praktische uitvoering van operationele fleetactiviteiten zoals bijvoorbeeld: opvolging wageninspecties en autokeuringsbezoeken.

Jouw profiel

  • Je beschikt bij voorkeur over een Bachelordiploma (HR, Office Management, ...) of je hebt reeds relevante werkervaring opgebouwd in een administratieve functie.
  • Een basiskennis van sociale wetgeving is een pluspunt of je bent bereid om je hierin verder te verdiepen.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office en je werkt graag met verschillende digitale platformen.
  • Je hebt een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid, werkt accuraat & autonoom en je hebt een hands-on mentaliteit.
  • Je gaat gestructureerd en planmatig te werk.
  • Je hebt een servicegerichte houding, bent proactief en je kan omgaan met vertrouwelijke informatie.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

  • Je komt terecht binnen een bedrijf met een sterke visie, dat blijft groeien en innoveren in topproducten.
  • In deze functie geniet je van een interessant pakket met o.a. maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en groepsverzekering, aangevuld met 30 vakantiedagen die vrij in te plannen zijn.
  • We hechten veel waarde aan onze medewerkers en investeren in een gelukkige werkomgeving via verschillende initiatieven zoals: sport- en wellbeing activiteiten, respect voor worklife balance door 1 dag/week thuiswerk en flexibele werktijden.
  • In onze organisatie wordt ondernemerschap sterk geapprecieerd en is er ruimte om zelf initiatief te nemen.
  • Je komt terecht in een team van gedreven en enthousiaste (internationale) collega’s, die graag hun kennis delen en jou helpen (door)groeien en ontwikkelen.
  • Je maakt deel uit van een organisatie die ook zijn verantwoordelijkheid wil opnemen voor het milieu en de samenleving. We doen er alles aan om aan de hedendaagse verwachtingen te voldoen op een duurzame manier, met onze toekomstige generaties in het achterhoofd.

Solliciteren

Sien Olbrechts
0485534131
sien@oconnect.be

Solliciteren