Job 19 van 21


Report this listing

Solliciteren



Talent Partner


Functie

Als Talent Partner ben je dé sturende kracht achter het aantrekken en ontwikkelen van toptalent binnen Boplan, zowel in HQ als in onze buitenlandse business units. In deze expertenrol focus je op Talent Acquistion en Talent Development in al zijn facetten.

In eerste instantie ligt de focus op Talent Acquisition:

  • Samen met je HR collega’s ben je verantwoordelijk voor het selectie- en rekruteringsproces voor diverse functieniveaus en departementen. Je neemt hierin zelf de lead voor onze buitenlandse business units, met focus op salesprofielen.

  • Je beheert externe relaties met interim- en selectiepartners.

  • Je ontwikkelt en implementeert wervingsstrategieën en draagt actief bij aan employer branding initiatieven.

  • Je brengt uniformiteit in de wervingsprocessen, o.a. via:

    • nationale en internationale tendering,

    • ontwikkeling van digitale assessment tools en passende rapportage voor de business

    • vertaalslag van de Boplan waarden en functiegerelateerde competenties naar een uniforme aanpak inzake sollicitatiegesprekken en assessment centers,

    • en dit zowel voor HR collega’s als hiring managers en Business Unit Managers,

    • verdere professionalisering van het gebruik van ons ATS-systeem alsook uitrol hiervan in onze business units, enz.

In een verdere fase ga je ook meer focussen op learning & development.

  • Je helpt ontwikkelingsbehoeften identificeren binnen het bedrijf en staat in voor het opstellen van een strategisch opleidingsplan.

  • Je ontwerpt en implementeert trainingsprogramma’s voor zowel individuele medewerkers als teams.

  • Je evalueert de impact van trainingen en opleidingen ifv continue verbetering.

Jouw profiel

  • Je behaalde minstens een bachelor- en bij voorkeur een masterdiploma.

  • Je kan terugblikken op minimum 8 jaar aantoonbare ervaring in een gelijkaardige expertenrol.

  • Ervaring in een internationale omgeving is een must.

  • Ook ervaring in een snel groeiende en veranderende omgeving is noodzakelijk.

  • Je hebt ervaring met en expertise in rekrutering & selectie van diverse profielen in alle niveaus van de organisatie en hebt dus diepgaande kennis van wervingsprocessen, incl. sourcing, selectie en assessment centers.

  • Je bent diepgaande expertise inzake wervingskanalen, waaronder direct search, LinkedIn, social media en campagnes en weet deze strategisch in te zetten.

  • Affiniteit met en passie voor learning & development is een evidentie.

  • Je hebt een aanstekelijke passie voor HR en voor mensen, jouw enthousiasme maakt van jou een vlotte contactpersoon voor kandidaten, voor interne en voor externe stakeholders.

  • Naast jouw analytische skills, heb je ook uitstekende communicatie-, tactische en onderhandelingsvaardigheden.

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, kennis van het Frans is een pluspunt.

  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)

Aanbod

  • Jezelf verder ontwikkelen in een innoverend en dynamisch bedrijf in volle groei

  • Een uitdagende en afwisselende job waar eigen initiatief sterk wordt gewaardeerd

  • Een inspirerende loopbaan in een sterk collegiale groepssfeer waar we spreken met elkaar

  • Een modern kader, met vlotte bereikbaarheid

  • En uiteraard een mooi salaris met extra’s

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht