Je hebt de algemene leiding over de verwerking van het filiaal. Jouw rol is operationeel, meewerkend in een technisch/commerciële functie, aangevuld met de aansturing van jouw team.
Je zorgt voor een goede samenwerking en duidelijke communicatie. Je bent het aanspreekpunt in geval van klachten en/of bijkomende vragen.
Je bent verantwoordelijk voor het budgetbeheer van het filiaal.
Je draagt zorg voor netheid, orde en de commerciële uitstraling van het filiaal.
Jouw profiel
Jij bent geknipt voor deze job, want...
Je hebt bij voorkeur een technische achtergrond en hebt reeds ervaring in een technische sector.
Heb je kennis van zwembaden en toebehoren? Dan heb jij alvast een streepje voor!
Je bent een geboren ondernemer, kan strategisch denken en resultaatgericht werken.
Je combineert een klantgerichte aanpak met een neus voor commerciële opportuniteiten.
Je beschikt over een sterk organisatietalent en neemt leiding over een team.
Je bent een echte people manager en haalt het beste uit de mensen naar boven.
Je bent stressbestendig, assertief en straalt vriendelijkheid uit.
Je bent bereid om op zaterdag te werken. Je zal elke week van dinsdag tem zaterdag werken.
De producten ontvangen
De levering met de bestelbon controleren
Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
Klanten adviseren en informeren over producten
Producten verkopen
De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen
Aanbod
What's in it for you?
Een dynamisch bedrijf en sterk groeiende onderneming, die oog heeft voor je talenten en je persoonlijke ontwikkeling.
Een job vol afwisseling, met ruimte voor initiatief en creativiteit.
Een grote mate van zelfstandigheid.
Je ontvangt een aantrekkelijk loonpakket, afgestemd op jouw ervaring.