Als relatiebeheerder ben je in staat om op korte en middellange termijn zelfstandig je taken te voltooien.
Je werkt actief mee in het kantoor, volgt de klantenportefeuille op en spreekt proactief klanten aan.
Je zorgt voor een goede werking van het kantoor en zet mee commerciële acties op. Er zijn doorgroeimogelijkheden in de specialisaties kredieten, verzekeringen of beleggingen.
Jouw profiel
Je hebt een bachelor diploma, bij voorkeur in de bank- en financiële sector.
Ervaring in de bank- of verzekeringssector is een absolute plus.
Je kunt zelfstandig en klantgericht werken, maar je krijgt zeker ook energie van het werken in team.
Je bezit een natuurlijke portie commerciële flair en je neemt graag initiatief.
Klantenfiches raadplegen ter voorbereiding van geplande gesprekken
De formulieren inzake de contractuele verplichtingen invullen
Verzamelen en overhandigen van de bewijsstukken voor akkoord
Met de klant de contractvoorwaarden van de producten en diensten afspreken (maandelijkse afbetalingen, renteopbrengst, ...)
Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
Klanten adviseren over hun rekening en ze beheren: Particulieren
Aanbod
Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren in een lange termijnrelatie met haar klanten.
Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op onze doelgroep.
Je komt terecht in een klein team waarin je veel ruimte en verantwoordelijkheid krijgt.
Je kunt rekenen op een aantrekkelijk loon, aangevuld met extralegale voordelen.
Je kunt voltijds aan de slag.
Wanneer je opstart, geniet je van heel wat interne opleidingen zodat je alle producten en systemen grondig leert kennen.
Je werkt van 9u00 tot 17u00, op dinsdag werk je tot 18u00.
Solliciteren
Els Ceyssens
011/45.55.31
els.ceyssens2@argenta.be