Als klantendienstmedewerker bestaat jouw opdracht uit het beantwoorden van inkomende oproepen. De klant belt je op met vragen over investeringen en kredieten.
Als klantendienstmedewerker beantwoord je de oproepen op een efficïente en vriendelijke manier.
Bedrijfsprofiel:
N-Allo is één van de grootste interaction centers van België en biedt hun klanten de mogelijkheid om overal te communiceren, via elk kanaal en op elk moment. Zij beschikken over een unieke ervaring en knowhow in de zorg voor klanten van openbare dienstverleners (energiebedrijven, steden en gemeenten) en de bank- en verzekeringssector.
- Je hebt een sterk assimilatievermogen (veel info kunnen verwerken en toepassen)
- Je kan je zeer goed uitdrukken in het Frans & Nederlands
- Je hebt ervaring als klantendienstmedewerker
- Je hebt minimum een A2 diploma
- Je hebt een blanco bewijs van goed gedrag en zeden.
- Je kan starten op 06/05
- Je bent bereid om de opleiding te volgen die jou een stevige basis zal geven voor een goede start in de job
Maar vooral: jij krijgt voldoening door opnieuw een glimlach op het gezicht van de klant te toveren.
- Mooi loonpakket: loon volgens barema en ervaring + ecocheques + maaltijdcheques + telewerkvergoeding/verplaatsingsvergoeding - Flexibel uurrooster: maandag tot vrijdag tussen 08u00 en 20u00 - Thuiswerk op termijn mogelijk - Een uitgebreide opleiding
- Flexibel uurrooster: maandag tot vrijdag tussen 08u00 en 20u00
- Thuiswerk op termijn mogelijk
- Een uitgebreide opleiding