Job 10 van 12


Report this listing

Solliciteren



Junior vastgoedbeheerder - Technical Property Manager - Oudenaarde


Functie

Syncura is toonaangevend syndicus in België met meer dan 35 jaar ervaring in vastgoedbeheer. Intussen telt Syncura 165 medewerkers die instaan voor het dagdagelijks beheer van de gemeenschappelijke delen van residenties , assistentiewoningen en bedrijfsvastgoed.

Vandaag de dag heeft Syncura 44.000 kavels in het beheer en 14 kantoren, verspreid over Vlaanderen en Brussel. Onze ambities blijven groot en ook de komende jaren voorzien wij verdere groei .

Syncura maakt bovendien deel uit van Emeria Group , een Europese leider op vlak van residentiële vastgoed diensten. Je komt dus terecht in een financieel zeer stabiele organisatie met werkzekerheid op lange termijn.

Voor het team in Oudenaarde te versterken , zijn wij op zoek naar een Technical Property Manager.

Wat ga je doen als Technical Property Manager?

  • Elke dag is uniek bij Syncura, als Technical Property Manager ben je mede verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen in de gemeenschappelijke delen van jouw gebouwen , voornamelijk residentiële appartementen
  • In deze functie ondersteun je de Property Manager in het dagdagelijks beheer van zijn portefeuille. Zo sta je onder meer in voor het oplossen van (kleinere) technische problemen (bv liftdefecten, waterlekken,...), het opvragen van offertes, de opvolging van dossiers...
  • Als rechtstreekse aanspreekpunt van de mede-eigenaars en leveranciers ben je makkelijk bereikbaar en zorg je voor een snelle service
  • Je gaat af en toe ter plaatse om de vinger aan de pols te houden en ervoor te zorgen dat het gebouw optimaal beheerd wordt
  • Op termijn is er, indien gewenst, de mogelijkheid om door te groeien tot Property Manager waarbij je eindverantwoordelijke wordt van een portefeuille van gebouwen en de algemene vergaderingen zal leiden (+/- 2/week 's avonds)

Jouw profiel

  • Opleiding - Je hebt een Bachelor diploma in een relevante richting (vastgoed, rechtspraktijk, bedrijfsmanagement,...) of je bent gelijkwaardig door ervaring
  • Kennis en ervaring - Bij voorkeur heb je een eerste ervaring in een commerciële of administratieve functie
  • Attitude is ‘the key to success’ - Als Syncura ambassadeur ben je een echte teamplayer en vlieg je er samen met jouw collega’s in om Syncura verder te laten groeien
  • Efficiëntie - Je stelt prioriteiten en je gebruikt digitale tools op een correcte manier
  • Nauwkeurigheid - Gezien onze sterke digitalisering zorg je ervoor dat alle administratie en opvolging steeds up-to-date is
  • Communicatieskills - Je kan verschillende standpunten verzoenen en je communiceert vlot met de mede-eigenaars
  • Stressbestendigheid - Je kan snel schakelen als zich bepaalde technische problemen voordoen in de gebouwen en je stelt prioriteiten
  • Talenkennis - Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands
  • De onderhoudswerkzaamheden, renovatie, sanering, bouw of inrichting van het vastgoedpatrimonium vaststellen en plannen
  • De voorbereiding van de werkzaamheden aansturen
    De bedrijven, aannemers, ... selecteren
  • Onderhoudscontracten van het vastgoedpatrimonium beheren en opvolgen
  • Vastgoed beheren: Gebouwen in mede-eigendom
  • Budgetten opvolgen
    De boekhoudkundige, juridische, fiscale, ... documenten invullen
  • Maatregelen nemen ten gevolge van klachten of problemen (geschillen, inningen, ...)

Aanbod

Naast een zeer afwisselende en boeiende job met ruime verantwoordelijkheid , kan je rekenen op een competitief salarispakket, aangevuld met een bedrijfswagen , een tankkaart, smartphone, mobiel abonnement, laptop en maaltijdcheques . In jouw loonpakket zit ook een groepsverzekering en een innovatieve hospitalisatieverzekering waar je o.a. gratis met een arts kan chatten en 24/7 gratis met een psycholoog kan bellen. Bij Syncura hechten wij veel belang aan het welzijn van onze werknemers.

Vanuit Syncura worden ook op regelmatige basis verschillende events georganiseerd zoals de jaarlijkse teambuilding, de nieuwjaar party in januari, een afterwork per kwartaal op het hoofdkantoor, deelname aan loopevents etc.

Je werkt volgens een glijdend uurrooster met flexibiliteit, aangevuld met 12 extra vakantiedagen (ADV). Daarnaast kan je als Technical Property Manager tot 2 dagen/week van thuis werken waarbij het nodige kantoormateriaal (zoals bureaustoel, computerschermen, docking station...) ter beschikking gesteld wordt.

Je komt terecht in een professioneel en goed georganiseerde organisatie in volle expansie, die resoluut voor een andere aanpak gaat en 'de nieuwe standaard' in de markt wil worden. Bij Syncura komen de werknemers op de eerste plaats en onze Syncura Academy zorgt voor een uitstekende opleiding en begeleiding . Onze bedrijfscultuur typeert zich op basis van onze 4 GEAR-waarden: Groep, Efficiëntie, Ambitie & Respect . En jij? Schrijf jij binnenkort mee aan het property management van de toekomst?

Solliciteren

Celine Verbeurgt
093302106
celine.verbeurgt@syncura.be

Solliciteren