Job 6 van 6


Report this listing

Solliciteren



enthousiaste algemeen directeur bij Duinhelm vzw


Functie

Duinhelm is op zoek naar een enthousiaste algemeen directeur met een inspirerende visie en een groot hart voor personen met een voornamelijk verstandelijke beperking.

Wie zijn we?

Duinhelm is een trotse en ambitieuze sociaal ondernemer in zorg en welzijn. Met goesting werken zo’n 130 medewerkers elke dag aan onze Purpose: samen vorm geven aan een inclusieve wereld waarin iedereen met een (vermoeden van) beperking en/of maatschappelijke kwetsbaarheid zijn of haar plek vindt. Samen ondernemen in het hart van de samenleving is hierbij de leidraad. De noden en wensen van de cliënten zien we als kansen om samen met alle stakeholders oplossingen te creëren. Oplossingen die zich in het hart van het dagelijkse leven bevinden.

We noemen dit #gewoon bijzonder. De cliënten hebben dan wel bijzondere kenmerken, maar om hun plek in de maatschappij te vinden, maakt Duinhelm ‘samen wonen, werken en vrije tijd’ zo gewoon en inclusief als mogelijk.

Onze basiswaarden zijn: samen ondernemen, autonomie, gelijkwaardig, duurzaam én goesting!

Wat verwachten we?

Je draagt de visie van Duinhelm uit.

Met een gezonde dosis engagement sta je - samen met de collega’s van het directieteam - in voor het uittekenen, coördineren en implementeren van een toekomstgericht beleid dat strookt met de visie van Duinhelm. Dat beleid draagt de ambitie van Duinhelm om nieuwe manieren van werken en organiseren te omarmen. Je stemt de koers af met het bestuursorgaan.

Je zet Duinhelm als een referentieproject op de kaart .

Je vertegenwoordigt de voorziening en gaat in de regio Oostende-Middenkust als sociaal ondernemer actief aan de slag om met andere stakeholders te verbinden en te ondernemen. Zo bied je de cliënten perspectief en creëer je oplossingen met een persoonlijke en maatschappelijke waarde.

Je bent een echte people manager.

Vol enthousiasme neem je de belangrijke verbindende rol op in onze steeds groter wordende organisatie. Met jouw ondersteunende en coachende leiderschapsstijl bied je autonomie, zorg je voor verbondenheid en geef je de medewerkers de mogelijkheden om zich competent te voelen. Je geeft - naast erkenning en aandacht - ook richting, stelt doelen en stimuleert groei. Door een goede communicatie creëer je betrokkenheid.

Je bent een all-rounder die kan delegeren.

Als algemeen directeur waak je over de gezondheid van de organisatie. Je krijgt ondersteuning van een professioneel team, maar thema’s zoals financiën, personeel en organisatie, logistiek of infrastructuur schrikken je niet af. Je houdt een mooi overzicht over de organisatie en ondersteunt waar nodig.

Jouw profiel

Wie zoeken we?

- Je bent in het bezit van een masterdiploma of hebt gelijkwaardige kwalificaties door minstens 5 jaar ervaring in een leidinggevende functie binnen de sociale sector.

- Ervaring met het werken met mensen met een (verstandelijke) beperking is zeker een pluspunt.

- Bedrijfsmatig ben je goed onderlegd. Thema’s zoals P&O, financiën, kosten en procesinnovatie zijn je ding.

- Je beschikt over uitstekende coachende en verbindende leiderschapskwaliteiten, ook op strategisch niveau.

- Persoonskenmerken:

  • Je hebt passie voor het welzijn van mensen.
  • Je kan zelfstandig werken en eigenaarschap opnemen. Je houdt van samenwerken en delegeren om zo een doel te bereiken.
  • Je durft creatief te denken en innoverend aan de slag te gaan.
  • Je bent een verbinder die gericht is op samenwerking en het bouwen van relaties.
  • Je hanteert een open en ontvankelijke stijl van communiceren, en bent transparant in argumenten en besluiten.
  • De resultaten van de werking, de evoluties, de belangen communiceren aan interne of externe partners
  • De doelstelling voor de economische rentabiliteit van de organisatie bepalen
  • Strategische doelstellingen van een organisatie bepalen en toepassen
  • De werking van de organisatie organiseren
  • Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)
  • Commerciële acties leiden (prospectie van nieuwe markten, onderhandeling van contracten, ...)
  • Professionele informatie en reglementering bijhouden
    De eigen organisatie vertegenwoordigen bij representatieve organisaties (adviesorganen, sociale partners, ...)
  • De budgettaire en materiële middelen van de organisatie beheren of de financiële verrichtingen plannen
  • Een beleid voor partnerschappen met sportclubs, verenigingen, ... opstellen en uitvoeren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Informatie over de economische en sociale resultaten communiceren en uitwisselen tijdens overlegraden binnen de onderneming

Aanbod

Wat bieden we?

- Een kwaliteitsvolle en bijzonder zinvolle job:

  • met voldoende autonomie en vrijheid binnen een organisatie in volle vaart,
  • waarin je dag in dag uit samenwerkt met collega’s met een hart voor zorg in een boeiende sector,
  • waarvan we hopen dat de jobinhoud jou aanspreekt en je merkt dat je hierin je ei kwijt kan, je effectief impact hebt en het verschil kan maken!

- Een voltijds contract onbepaalde duur

- Verloning PC 319.01 (barema K1 - anciënniteit wordt meegeteld)

- Bedrijfswagen

- Gunstig verlofstelsel

Solliciteren

Suzy Opstaele
059/51.17.51
personeelsadministratie@duinhelm.be

Solliciteren