Job 17 van 20


Report this listing

Solliciteren



Enthousiaste Accountant


Functie

Ben jij een energieke en gedreven professional die graag het voortouw neemt? Als Accountant ben jij niet zomaar een cijferexpert; je bent het kloppende hart van ons team, het centrale aanspreekpunt voor collega's en leveranciers. Je werkt nauw samen met onze business controller en krijgt de kans om een breed scala aan verantwoordelijkheden op te pakken.

Wat ga je doen?

· Als boekhoudkundige expert ben jij verantwoordelijk voor het nauwkeurig bijhouden van aankoopfacturen en banktransacties.

· Je assisteert de business controller bij de maand- en jaarafsluiting.

· Je houdt toezicht op huidige financiële processen.

· Je neemt de leiding in het beheer van het wagenpark en debiteuren.

Wat drijft jou?

Jouw persoonlijke drive zorgt ervoor dat je elke taak tot in de kleinste details nauwkeurig uitvoert. Als cijferwizard rust je niet voordat alles tot in de puntjes klopt. Kostenanalyses en de integratie van nieuwe kantoren zijn voor jou uitdagende kansen om je vaardigheden verder te ontwikkelen. Actief bijleren, deelnemen aan extra projecten en meerwaarde creëren geven jou voldoening. Terwijl je groeit in je functie, breidt je takenpakket zich uit en kun je meer verantwoordelijkheid op je nemen.

Wat vragen we van jou?

· Enkele jaren ervaring gecombineerd met een bachelor in boekhouding/fiscaliteit.

· Nauwkeurigheid in de behandeling van al je dossiers.

· Stressbestendigheid en een talent voor het omgaan met deadlines.

· Teamspeler met een oplossingsgerichte mentaliteit.

· Bedrevenheid in het gebruik van MS Office-programma's; kennis van Exact is een pluspunt.

· Vloeiend Nederlands en goede kennis van het Frans.

Jouw profiel

Wat vragen we van jou?

· Enkele jaren ervaring gecombineerd met een bachelor in boekhouding/fiscaliteit.

· Nauwkeurigheid in de behandeling van al je dossiers.

· Stressbestendigheid en een talent voor het omgaan met deadlines.

· Teamspeler met een oplossingsgerichte mentaliteit.

· Bedrevenheid in het gebruik van MS Office-programma's; kennis van Exact is een pluspunt.

· Vloeiend Nederlands en goede kennis van het Frans.

  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Wat bieden wij?

Word lid van ons jong en gedreven team, waar je ondersteund wordt door onze Business Controller én ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. Ons kantoor bevindt zich in het bruisende hart van Antwerpen, op het Zuid, en biedt een moderne werkomgeving (met eigen bar) waar je hybride kunt werken. Geniet van ons aantrekkelijk salarispakket met 12 ADV-dagen en andere voordelen, en behoud een goede balans tussen werk en privé in onze dynamische en flexibele werkomgeving. We kunnen niet wachten om je te ontmoeten! See you at the bar?

Solliciteren

Vincent Van Nimmen
+32472800822
working@parte.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht