Job 7 van 7


Report this listing

Solliciteren



Hoofdboekhouder


Functie

Je kent Winsol Group niet?
Laat ons daar direct verandering in brengen.
Sinds jaar en dag is Winsol een household name als het op schrijnwerk in aluminium en pvc aankomt. Dit vakmanschap zetten we dagelijks in de praktijk in onze zonwering en balustrades, rolluiken en sectionale poorten.

Met hoofdzetel in Izegem en verschillende productievestigingen in België zorgen meer dan 500 medewerkers dat elke klant het juiste product op maat krijgt voorgesteld en afgeleverd. Kwaliteit en duurzaamheid, service en een grote betrouwbaarheid waren 140 jaar geleden belangrijk en zorgen er vandaag nóg voor dat Winsol je woning compleet maakt.

Onze geschiedenis houdt ons scherp om te blijven innoveren en trends te bepalen. Binnen elke tak van het bedrijf rekenen we daarvoor op gemotiveerde medewerkers. Ook zij blijven zich verder vormen en ontplooien. Zo draagt iedereen binnen Winsol Group bij aan een zekere toekomst en een reeks topproducten waar elke klant jaren genot van heeft.

Jouw verantwoordelijkheden als hoofdboekhouder:

  • Je staat in voor de dagelijkse werkorganisatie van jouw team, maar werkt ook actief mee binnen de boekhouding
  • De maand- en jaarafsluiting van 3 vennootschappen (incl. 1 buitenlandse) neem jij voor jouw rekening
  • Je monitort de boekhoudkundige en bijhorende administratieve werkprocedures en lost eventuele bottlenecks of boekhoudkundige uitdagingen op
  • Je ondersteunt actief de auditwerkzaamheden en de opmaak van de jaarrekeningen en de nodige verslagen
  • Je neemt zelf initiatief om huidige processen te optimaliseren of te verbeteren. Je volgt de deadlines op.
  • Je bent key user voor ons nieuw ERP systeem (Microsoft Dynamics 365)
  • Als hoofdboekhouder rapporteer je rechtstreeks aan de CFO
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • De boekhouding (aankopen, afschrijvingen, verkoop, ...) van de vaste activa (vastgoed, materieel, uitrustingen, ...) van een organisatie voeren
  • De balans en de resultatenrekening van de organisatie opstellen
  • De liquiditeiten opvolgen
    Financiële staten opmaken
    Een financiële raming opstellen
  • De fiscale en sociale aangiften van een organisatie opstellen of de boekingen, wettelijke formaliteiten, ... opvolgen
  • Relaties ontwikkelen en onderhouden met de accountant en de banken voor de leningen, financiële beleggingen, belastingverrekening, ...
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Tussentijdse overzichten en boekhoudkundige of financiële bijlagen bij de economische beheerstabellen van de organisatie opstellen
  • De samenhang van sociale rekeningen van een organisatie controleren (lonen, sociale aangiften, aangifte van tewerkstelling, ...)
  • Boekhoudkundige procedures uitwerken en uitvoeren en er de efficiëntie van controleren
  • De opstelling van de geconsolideerde rekeningen voorbereiden (balans, resultatenrekening, financieringstabel, ...)

Aanbod

  • Een functie in een ambitieus groeiend internationaal bedrijf, maar met korte en open communicatielijnen
  • Je wordt onderdeel van een levendige organisatie waar respect, gedrevenheid, klantgerichtheid en fierheid centraal staan in de Winsol bedrijfswaarden.
  • Je werkt zelfstandig, met ruimte voor initiatief. Je krijgt de ruimte om initiatieven aan te brengen en uit te werken.
  • Competitieve verloning inclusief extralegale voordelen zoals een firmawagen.
  • 20 wettelijke verlofdagen, aangevuld met 6 ADV dagen en 4 Winsol verlofdagen. Deels vrij te kiezen.

Solliciteren

Sofie aan 't Goor
051 33 18 11
hr@winsol.eu

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht