Je verzorgt de telefonische permanentie en algemeen kantoorbeheer.
Je informeert zorgvuldig en nauwgezet eigenaars en leveranciers (per mail / telefoon).
Je bent verantwoordelijk voor een brede waaier aan administratieve taken, dossierbeheer en de opvolging van de schadedossiers (aanvraag interventies , aangifte schades, aanvraag offertes, verwerking verslagen, .. )
Je onderhoudt nauwe contacten met de eigenaars en leveranciers .
Je bent het aanspreekpunt met betrekking tot de dienst schade . Je staat hierbij in voor het technisch, commercieel, administratief beheer van jouw dossiers .
Jouw profiel
Je beschikt over een rijbewijs B.
Tweetaligheid Nederlands/Frans.
Kennis van Word en Excel
Je bent sociaal, commercieel, stressbestendig, assertief en administratief sterk.
Je voelt je pas voldaan wanneer een dossier volledig en correct werd afgehandeld.
Je deed bij voorkeur al een eerste werkervaring op.
Je beschikt bij voorkeur over een bachelorsdiploma
Je blinkt uit in nauwkeurigheid, klantvriendelijke communicatie en organisatie.
Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
E-mails behandelen
Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren
Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen