Job 11 van 12


Report this listing

Solliciteren



Service Desk Agent Level 1


Functie

Over de job

De Servicedeskagent van niveau I heeft als taak ervoor te zorgen dat computers goed werken, zodat eindgebruikers bedrijfstaken kunnen uitvoeren. Dit omvat het ontvangen, prioriteren, documenteren en actief oplossen van hulpverzoeken van eindgebruikers en het escaleren van incidenten wanneer dit nodig is om de SLA-verwachtingen te handhaven. Het oplossen van problemen kan het volgende inhouden: gebruik van diagnostische hulpmiddelen en hulpmiddelen voor het bijhouden van hulpvragen, maar ook kan het nodig zijn dat je persoonlijk, hands-on helpt op desktopniveau.

Taken

  • Eerstelijns ondersteuning bieden via telefoon, mail, chat en selfservicetickets om ervoor te zorgen dat problemen van eindgebruikers op een beleefde, tijdige en effectieve manier worden opgelost.
  • Prioriteit geven aan incidenten en serviceverzoeken volgens gedefinieerde processen om te voldoen aan gedefinieerde SLA's.
  • Een juiste analyse maken van het incident/de aanvraag.
  • Het incident/de aanvraag coderen in Service Management Tool.
  • Externe tools en diagnostische hulpprogramma's gebruiken om te helpen bij het oplossen van problemen.
  • Door middel van probleemoplossing, incidentcorrelatie en kennisartikelen een oplossing of workaround vinden voor de onderbreking die het incident veroorzaakt.
  • Zodra de oplossing of workaround is geïmplementeerd, sluit u de levenscyclus van het incident.
  • Informeer de gebruiker over de status van het ticket.
  • Als een eerstelijnsoplossing niet mogelijk is, escaleer dan naar het volgende ondersteuningsniveau (2e lijn).
  • Het proces voor het oplossen van incidenten bij de servicedesk vastleggen, volgen en documenteren, inclusief alle succesvolle en mislukte genomen beslissingen en acties tot aan de uiteindelijke oplossing

Jouw profiel

  • Opleiding in ICT of een eerste ervaring in customer service
  • Zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels (minstens C1 – mondeling en schriftelijk)
  • Basiskennis Network & Hardware
  • Goede kennis van de volgende technologieën en methodologieën:
    • Microsoft Windows OS (huidige MS ondersteunde versies) en configuraties (bv. Drivers)
    • ITIL V3 Foundations
    • Active Directory (theoretische kennis)
    • Office 365 veelgebruikte toepassingen en functies: Excel, Word, Powerpoint, Visio, Sharepoint, OneDrive, Teams, Outlook
    • Veelgebruikte werkplektoepassingen zoals Internetbrowsers (bijv. Edge, Fireworks, ..), Zip, Citrix-client
    • Algemene connectiviteitsconfiguraties: Wan, Lan, VPN
    • Hardwarediagnostiek en quickfixes: Laptops, desktops, tablets, smartphones, printers, headsets, monitors, IP-telefoons van A-merken
  • Stressbestendig
  • Uitzonderlijke klantgerichtheid
  • Oog voor detail

Extra informatie

  • Locatie: Anderlecht
  • Full time
  • Je zal werken in shifts (08:00-20:00 en zaterdag 08:00-12:00)

IT Certificaten

  • Training: Huidige door Microsoft ondersteunde versies van 0S en MS Office 365
  • Certificaat ITIL fundamental laatste versie
  • Werken met een besturingssysteem: Windows
  • Een interventie uitvoeren: Vanop afstand
  • Oude versies van informatica- of bureauticasystemen implementeren (tijdelijke oplossing)
  • Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
  • De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers
  • De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst

Aanbod

Wat kan Econocom aanbieden?

  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met een hospitalisatie-, groepsverzekering, maaltijd-en ecocheques, firmawagen en mogelijkheid om van thuis uit te werken.
  • Bij opstart krijg je een Competence Manager toegewezen die jou introduceert in het bedrijf en jouw individuele loopbaan verder begeleid.
  • Tal van ‘blended ‘trainingsmogelijkheden dewelke je professioneel doen groeien.
  • Fun…door onze trimestriële events waar je op de hoogte wordt gebracht van het reilen & zeilen binnen Econocom en in contact blijft met collega’s

Over Econocom

  • Econocom Benelux maakt deel uit van een Franse beursgenoteerde groep, meer dan 45 jaar actief op de markt, waar ondernemerschap een belangrijke pijler is binnen het bedrijf.
  • Econocom heeft een unieke positie op de Belgische markt. Dankzij de complementariteit van ICT apparatuur, services & financiering kan Econocom modulaire end-to-end oplossingen bieden.
  • Econocom zet sterk in op maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en levert een belangrijke bijdrage aan de circulaire economie

Solliciteren

Ysaline Gillain
0032475771567
ysaline.gillain@econocom.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht