Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder BOEKHOUDKANTOOR


Functie

Na een inloopperiode krijg je dossiers toegewezen waarvoor je verantwoordelijk bent voor het voeren van de boekhouding en het voorbereiden van de jaarrekening. Volgende taken zullen onder meer toegewezen worden:

  • Inboeken van aan- en verkoopfacturen
  • Inboeken van bankuittreksels en diverse operaties
  • Opmaken en verwerken van BTW-aangiften.
  • Opstellen van de BTW klantenlisting.
  • Opmaken klanten- en leveranciersbalansen
  • Voorbereiding aangifte in de personenbelasting
  • Voorbereiding aangifte in de vennootschapsbelasting
  • Assistentie verlenen bij het afwerken van de balansen
  • Neerleggen van jaarrekeningen.

Jouw profiel

  • Je hebt bij voorkeur 2 jaar ervaring in een gelijksoortige functie
  • Je bent dynamisch, communicatief en proactief, je respecteert deadlines en kan prioriteiten leggen.
  • Je bent ordelijk en punctueel
  • Als je ervaring hebt met Adsolut is dat een pluspunt.
  • Goede kennis van MS Office
  • Je hebt een gezonde interesse voor ICT
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Domein: Fiscaliteit
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden

Aanbod

  • We bieden je een vast contract.
  • Je ontvangt een verloning in overeenstemming met je kennis en ervaring.

Solliciteren

Carl Thijs
012672291
carl@ctenco.be

Solliciteren