Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Teamleader technisch team


Functie

Heb je zin in een leidinggevende functie en durf je initiatief te nemen? Wil jij een team graag motiveren en naar een hoger niveau brengen? Ben jij dynamisch, communicatief en hou jij van overleg en klantencontact?

Dan is onze functie als teamleader absoluut iets voor jou! Je gaat coaching gesprekken voeren, zowel individueel als in groep, volgens een vaste routine. Je helpt je team de job kwalitatief uit te voeren en samen zijn jullie verantwoordelijk voor het leveren van de service die we beloven.

Als teamleader sta je bij Memo in voor het opvolgen van de werking binnen jouw zelfsturende teams. Jouw klantgerichte en empathische aanpak heeft als resultaat blije en geëngageerde medewerkers met tevreden klanten tot gevolg.

Je zal de leiding krijgen over 2 teams. Eén team is gevestigd in ons hoofdkantoor te Zele en heet het SYS-team. SYS komt van systemen. Hun oproepen zijn complexer, aangezien ze van logistieke aard zijn. Ook werken zij vaak met SAP en andere platformen. Het is een atypisch team in de contactcenterwereld door hun uitgebreid takenpakket.

Type taken bij het SYS team zijn technical alarmmanagement en logistieke planningen aanpassen. Ze moeten ook heel oplossingsgericht werken.
Het is dus een pluspunt als je hiervoor kan meedenken met je team.

Gelinkt aan het SYS-team is ook ons nachtteam. Zij behandelen alle oproepen van heel Memo, maar worden ook opgevolgd door jou. Om hen goed te begeleiden vragen wij dan ook om elke week 1 ‘avondshift’ te werken.‍

Het andere team is gevestigd in het kantoor van Aalst en doet alle Business oproepen . Een voorbeeld van een klant is een bedrijf gespecialiseerd in liften.

Jouw profiel

Jouw talenten

  • Hands-on
  • Stressbestendig
  • Luistervaardig
  • People skills
  • Organisatorisch sterk
  • Leergierig
  • Je spreekt en schrijft Nederlands, Frans en Engels
  • Je bent een kei in communicatie
  • Je werkt oplossingsgericht
  • PC vaardig

Jouw planning

  • Je werkt 4/5de (30,4 uur per week)
  • Je werkt vanuit onze kantoren in Zele en Aalst
  • Je hebt geen 9-5 mentaliteit, bij Memo bieden we immers een 24/7 service en werken je teamleden met wisselende uren. We verwachten dat je je flexibel kan inzetten.

  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen

Aanbod

Wat wij jou bieden

  • Je zal werken in een professionele en familiale omgeving tussen toffe collega's
  • Je werkt in een zinvolle functie waarbij mensen centraal staan en maakt deel uit van een divers team in een groeiend bedrijf waarbij je je ook als persoon kan ontwikkelen

Solliciteren

Kathleen De Ryck
052262911
personeel@memo.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht