Job 82 van 121


Report this listing

Solliciteren



Service Engineer


Functie

Als Junior Service Engineer krijg je de verantwoordelijkheid over de correcte uitvoering en implementatie van communicatieprojecten bij de klant . Jouw takenpakket bestaat uit een aantal gevarieerde activiteiten:
  • Hardware (VoIP) en software (UC, call accounting) programmeren en configureren
  • Uitvoeren van installaties en upgrades bij de klanten
  • Interventies verrichten en het nodige onderhoud van de hardware voorzien
  • Diagnoses stellen en fouten herstellen m.b.t. hardware en software
  • Voorbereiden treffen van nieuwe installaties door gronde site-survey
  • Klanten adviseren met de best mogelijke oplossingen in lijn met zijn/haar behoeften
  • Technische ondersteuning bieden aan de service desk indien nodig
  • Rapporteren aan de service manager

Bedrijfsprofiel:

Vast Contract - Regio Brugge

#serviceengineer #junior #communicationtools

Onze partner is op zoek naar een Junior Service Engineer om hun service team te versterken. Dit dienstverlenend IT bedrijf is gelegen in de regio Brugge en is gespecialiseerd in de installatie van communicatieplatformen. Ben je op zoek naar zo’n uitdaging? Lees dan zeker verder!

Jouw profiel

De Junior Service Engineer die onze partner zoekt, is minimaal in het bezit van een bachelor opleiding, idealiter aangevuld met een eerste relevante werkervaring . Je bent communicatief vaardig in het Nederlands, Engels en Frans . Je beschikt over een grondige kennis van VoIP en datanetwerken . Kennis over Alcatel-Lucent telefonie oplossingen is een pluspunt. Verder ben je gepassioneerd door je vak en werkt graag klantgericht . Tot slot ben je een teamspeler die kwaliteit en nauwkeurigheid hoog in het vaandel draagt.
  • Defecte componenten of stukken vervangen of herstellen
  • Informatica- of bureautica-uitrusting installeren of configureren: Netwerkserver
  • De werkpost configureren aan de behoeften van de gebruiker en functietests uitvoeren
  • Een interventie uitvoeren: Ter plaatse of bij klanten
  • De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
  • Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
  • Technische ondersteuning leveren bij de uitwerking van een commercieel voorstel
  • De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem

Aanbod

Als Junior Service Engineer mag je rekenen op uitgebreide trainingen en opleidingen om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Daarnaast kan je genieten van glijdende werkuren en een competitieve verloning met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen zoals:
  • Bedrijfswagen met tankkaart
  • Maaltijdcheques en ecocheques
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Fietslease en fietsvergoeding
  • GSM met abonnement
Voldoet deze functie aan jouw verwachtingen? Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Matthias Kegels op het nummer +32 (0)4 76 35 74 35 of via matthias.kegels@experis.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht