Job 11 van 14


Report this listing

Solliciteren



Customer service medewerker


Functie

Stap in de wereld van customer service en ontdek een uitdagende rol bij ECS! Als Customer Service Medewerker voor de Italiaanse markt ben jij dé schakel tussen onze klanten en transportprocessen. Wil jij een belangrijke rol spelen in het vlotte verloop van onze activiteiten? Lees dan zeker verder!

Jouw taken omvatten onder andere:

- Actieve en nauwgezette opvolging van transportorders.

- Proactieve communicatie naar klanten bij problemen, vertragingen en meer.

- Creatief en doelgericht meedenken met klanten om uitdagingen op te lossen.

- Beheren van extra kosten en streven naar kostenbesparingen waar mogelijk.

- Effectief samenwerken binnen ons team om topresultaten te behalen.

- Opstellen van slimme planningen om efficiëntie te garanderen.

- Werken in een afwisselend schema tussen 8.00 uur en 18.00 uur.

Bedrijfsprofiel:

ECS, opgericht in 1985 en gevestigd in Zeebrugge, is een vooraanstaande leverancier van geïntegreerde supply chain-logistiek en intermodale transportoplossingen. Als familiebedrijf zijn we actief in meer dan 35 Europese landen. Onze specialisatie ligt in transport en logistiek tussen het Verenigd Koninkrijk & Ierland en het Europese vasteland.

Jouw profiel

Ben jij iemand die zichzelf herkent in de volgende eigenschappen?

- Je hebt minimaal een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring.

- Je hebt relevante ervaring in klantenservice of in de logistieke sector.

- Je bent vloeiend in zowel geschreven als gesproken Engels en Italiaans; kennis van het Nederlands is niet nodig.

- Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en bent een competente onderhandelaar.

- Je bent assertief en neemt initiatief.

- Je gedijt in een teamomgeving en draagt bij aan een positieve sfeer.

- Fulltime contract met stabiliteit en zekerheid. - Interne training on the job om jouw vaardigheden te verbeteren. - Krijg verantwoordelijkheden en betrokkenheid bij uitdagende projecten. - Persoonlijke groei in een internationale, familiaire en dynamische omgeving. - Marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • De activiteiten van een team coördineren

Aanbod

- Fulltime contract met stabiliteit en zekerheid.

- Interne training on the job om jouw vaardigheden te verbeteren.

- Krijg verantwoordelijkheden en betrokkenheid bij uitdagende projecten.

- Persoonlijke groei in een internationale, familiaire en dynamische omgeving.

- Marktconform salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht