Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Internal accountmanager / Internal sales


Functie

Als internal accountmanager ben je verantwoordelijk voor commerciële vragen, offertes, bestellingen en administratie van onze klanten. Je bent hét aanspreekpunt voor KMO zaakvoerders, ICT-beheerders en medewerkers van openbare besturen.

Hoe ziet jouw dag eruit?

  • Samen met je collega’s internal sales ben je het eerste aanspreekpunt voor commerciële vragen (telefoon, e-mail, bezoek) betreffende offertes, bestellingen en administratie;
  • Je maakt op maat van de klant zelfstandig offertes, licht ze toe en volgt ze op tot concrete orders;
  • Jouw contactpersonen zijn KMO zaakvoerders, ICT-beheerders en medewerkers van openbare besturen;
  • Projectverkoop: je ondersteunt bij de uitwerking van infrastructuurprojecten;
  • Contractbeheer: je waakt over de continuiteit van de overeenkomsten en adviseert de klant;
  • Business Development: je belt uit op aangeleverde databases en zet interesse om in concrete afspraken voor jouw collega external sales;
  • Evenementopvolging: je belt uit op aangeleverde databases en zet interesse om in concrete deelname;
  • Specialisatie in één of meerdere oplossingen die je trekt in en voor het team;
  • Je wordt begeleid door een buddy (internal sales consulant) en rapporteert rechtstreeks aan de salesmanager

Wat bieden we je?

  • Een bende leuke, aangename en gedreven collega’s;
  • Tal van supertoffe interne initiatieven en funevents (teambuild, familyday, BBQ, NY diner, de “belevingskaart”, de “bel”, tastings,…);
  • Permanente upgrading van eigen vakkennis dmv zelfstudie, interne en externe opleidingen;
  • Een boeiende job in een dynamisch en financieel gezond bedrijf in expansie;
  • Je wordt door collega’s beloond, en kan ook zelf bonussen toekennen via het IT1 microbonussysteem;
  • Een competitief vast salaris, salesbonus, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering;
  • Deelname in het groepsbonussyteem op basis van behaalde bedrijfsresultaten;
  • Maar ook internet thuis, coole laptop(+budget), zelf te kiezen smartphone(+budget);
  • Mogelijkheid tot thuiswerk;
  • Doorgroei naar external accountmanager.

Jouw profiel

  • De telefoon en e-mail zijn jouw vrienden;
  • Klantentevredenheid door proactiviteit en teamwork is jouw credo;
  • Je bent goed op de hoogte van wat ICT inhoudt (basis terminologie, principes, A-merken, trends,…);
  • Je hebt goesting om veel en voortdurend bij te leren;
  • Een actieve geschreven en gesproken kennis van het Nederlands en Engels is vereist. Frans is een pluspunt;
  • Je kan vlot overweg met de Excel, Outlook, Internet;
  • Je woont in de regio
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Bedrijven
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

Aanbod

  • Marktconform loon
  • Groepsbonus
  • Bedrijfscomputer
  • Een gsm voor professioneel gebruik
  • Eindejaarsgeschenk
  • Elektronische maaltijdcheques
  • Extra vakantiedagen
  • GSM-vergoeding
  • Hospitalisatieverzekering
  • Internetvergoeding
  • Openbaar vervoer vergoeding
  • Pensioensparen
  • Reiskosten vergoeding
  • Thuiswerkopties

Solliciteren

Joeri D'hont
0475298131
j.dhont@IT1.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht