Job 71 van 95


Report this listing

Solliciteren



Verantwoordelijke housekeeping voor Nederlandstalig hotel in Zwitserland


Functie

Als verantwoordelijke housekeeping (schoonmaak) help je mee met het s choonmaken van het hotel en stuur je een team van (vrijwillige) medewerkers aan . Je rapporteert aan de hotelbeheerder.

Je taken bestaan onder andere uit:

  • Opleiden, aansturen en superviseren van medewerkers in de schoonmaak:
    • Uitdelen van uurroosters en dagelijkse werkplanningen
    • Uitleggen van taken
    • Dagelijkse controle op de werking, stiptheid en werkkledij
  • Proactief meehelpen bij de schoonmaak van gemeenschappelijke ruimtes en gastenkamers.
  • Controleren op de netheid van gasten- en personeelskamers.
  • Opvolgen van medewerkers in de wasserij.

Jouw profiel

  • Je hebt oog voor orde en netheid.
  • Je hebt organisatievermogen.
  • Je bent communicatief sterk en kan goed uitleggen.
  • Je kan een aantal medewerkers aansturen (opleiden, motiveren, corrigeren).
  • Je bent bereid om ook zelf te kuisen en hard te werken.
  • De planning van het kamerpersoneel opstellen volgens de kamerbezetting
  • De activiteiten van de linnenafdeling organiseren en coördineren (schoonmaken, strijken, controle van de netheid, ...)
  • De netheid in de kamers en de gemeenschappelijke ruimtes controleren
    Technische gebreken aan de onderhoudsdienst melden
  • De gemeenschappelijke delen onderhouden en schoonmaken
  • De kamers en de sanitaire voorzieningen schoonmaken, ontsmetten en opruimen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personeel opleiden in procedures, technieken, werkmethodes, gebruik van materieel en toepassing van de voorschriften
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Schoonmaakwerkzaamheden plannen en coördineren

Aanbod

  • Een contract van bepaalde duur (juni 2024 - september 2024) volgens de Belgische wetgeving. Na positieve evaluatie kan je opgenomen worden in de planning van volgende seizoenen.
  • Verloning volgens de geldende barema’s van de Belgische C.A.O. Horeca.
  • Je werkt 38 uur in een zesdagenweek.
  • Bijkomende voordelen: vervoer heen en terug, verblijf in all-inclusive, verzekering in arbeid en vrije tijd, kosteloze verzorging in de eigen medische dienst.

Solliciteren

Lore Bollen
02 616 15 01
personeelsdienst@intersoc.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht