Job 75 van 95


Report this listing

Solliciteren



Magazijnier voor hotel in het buitenland (Zwitserland of Oostenrijk)


Functie

Dit is een vacature voor een van onze hotels in Zwitserland of Oostenrijk.

Als magazijnier ben je verantwoordelijk voor de externe en interne leveringen . Dankzij jou beschikken de verschillende diensten in het hotel over de nodige producten. Je zorgt voor een correcte inventaris , waardoor de F&B manager tijdig bestellingen bij leveranciers kan plaatsen.

TAKEN

  • Controleren en wegzetten van binnenkomende leveringen .
  • Ordenen en proper houden van de magazijnen, frigo’s en diepvriesruimtes.
  • Leveren van interne bestellingen aan o.a. keuken, restaurant en bar.
  • Periodieke stocktelling ter controle van de inventaris.

Jouw profiel

  • Je werkt graag ordelijk en punctueel met oog voor details.
  • Je bent fysiek in staat om vlot leveringen te kunnen aannemen en wegzetten.
  • Je kan zelfstandig werken volgens de ontvangen instructies.
  • Je bent goed met cijfers.
  • Je spreekt goed Nederlands en hebt minstens een basiskennis van het Duits of het Frans .
  • Je beschikt minstens over een rijbewijs B .
  • Ervaring in voedingsmiddelenmagazijn is een plus
  • Goederen in opslagzones plaatsen
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • Voorraden opvolgen
    De ontvangst van de producten controleren
  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, bestellingen, ...)
  • De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren
  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • Goederen naar de verzend-, opslag- of productiezone brengen

Aanbod

  • Een gevarieerde job in een uniek vakantiekader.
  • Een contract van bepaalde duur (begin juni 2024 - september 2024) volgens de Belgische wetgeving.
  • Verloning volgens de geldende barema’s van de Belgische C.A.O. Horeca.
  • Je werkt 38 uur in een zesdagenweek.
  • Bijkomende voordelen: vervoer heen en terug, verblijf in all-inclusive, verzekering in arbeid en vrije tijd,
    kosteloze verzorging in de eigen medische dienst.

Solliciteren

Lore Bollen
02 616 15 01
personeelsdienst@intersoc.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht