Job 77 van 95


Report this listing

Solliciteren



Chef-kok(m/v/x) | Intersoc Original Hotels | Job in Europees berggebied


Functie

Neem jij de leiding over de keuken?

Als chef-kok ben je de eindverantwoordelijke in de keuken. Je zorgt ervoor dat zowel de vakantiegasten als het personeel dagelijks genieten van een gevarieerd aanbod aan lekkere maaltijden. Heb je minstens vijf jaar ervaring als kok in een grootkeuken en kan je gedurende vier maanden in een Europees berggebied werken? Lees dan zeker even onze vacature.

Wat wordt er van je verwacht?

  • Je stelt, in overleg met de F&B manager, de menuplanning voor het buffet op. Je zorgt voor een evenwichtige samenstelling van gerechten en voor een afwisselend assortiment waarbij je ook aandacht hebt voor vegetarische en glutenvrije gerechten. Je bepaalt recept en bereidingswijze. Je houdt rekening met het seizoensaanbod en de prijs van voedingswaren.

  • Je geeft leiding aan de werkzaamheden van het keukenpersoneel. Je stelt uurroosters op. Je geeft aanwijzingen en instructies aan de souschef, de ontbijtverantwoordelijke, de hulpkoks en de vrijwilligers. Je zorgt voor een efficiënte werkvoortgang. Je lost problemen op en springt in.

  • Je houdt tijdens de mise-en-place en bereidingen toezicht op kwaliteit, toepassing van recepten, portionering en presentatie. Bij het klaarzetten van het buffet controleer je smaak, schikking en garnituren.

  • Je controleert de bewaring van gerechten en voedingsmiddelen. Je houdt toezicht op hygiëne, orde en netheid in de keuken en op het voorkomen en hygiëne van het personeel. Je controleert de naleving van haccp- en veiligheidsnormen.

  • Je berekent naast de standaardvoorraad de benodigdheden op basis van reservaties of verkoopplanning. Je stelt de bestellijst op. Je ontvangt en controleert leveringen op kwaliteit en hoeveelheid. Je zorgt voor retouren en maakt inventaris op.

Jouw profiel

Wie zoeken wij?

  • Je bent beschikbaar om minimum gedurende vier maanden 38u in een zesdagenweek in een Intersoc Original Hotel in Oostenrijk of Zwitserland te werken.

  • Je beschikt over een koksdiploma en hebt bij voorkeur minstens vijf jaar relevante ervaring in een grootkeuken.

  • Je hebt ervaring als leidinggevende.

  • Je bent in je job nauwkeurig, georganiseerd, zelfstandig en hecht veel belang aan de haccp-richtlijnen

  • De bereiding van de gerechten superviseren
    Het dresseren en de opmaak van borden of schalen uitvoeren of controleren
  • De voedingsmiddelen controleren op versheid en bereiding
    Stalen nemen voor de hygiënische dienst
  • Het budget van de keuken opvolgen (omzet, ratio, marge, ...)
  • Menu’s opstellen
    De tarieven voor gerechten opstellen
  • Gerechten bereiden: Grootkeukenbereidingen
  • Het naleven van de werkprocedures en de regels voor hygiëne en voedselveiligheid controleren
  • Recepten opstellen voor de gerechten (ingrediënten, hoeveelheid, prijs, ...)
  • De planning van het keukenpersoneel opstellen volgens de verwachte drukte en de voortgang van de voorbereidingen
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • De activiteiten van het personeel controleren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren

Aanbod

Wat je van ons kunt verwachten

  • We voorzien onze medewerkers alles wat ze nodig hebben om te kunnen slagen. Dit houdt in een concurrerend salaris dat al je harde werk beloont tot aan een breed scala aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals kosteloos verblijf in ons familiehotel met apart personeelslogement en gratis vervoer heen en terug georganiseerd door Intersoc.

  • We sluiten met je een contract van bepaalde duur af met optie op een vast contract na een positieve evaluatie. Je werkt 38 uur in een zesdagenweek. Wij zijn gebonden aan het zomer- en winterreisseizoen waardoor we graag tijdig met jou afspraken maken voor jouw tewerkstelling in de komende seizoenen. We geloven dat een goede work-life balance zorgt voor minder stress en voor betere prestaties op het werk.

  • We werken met jou samen op basis van een Belgisch arbeidscontract waarbij je blijft genieten van jouw rechten met betrekking tot de Belgische sociale zekerheid. Het spreekt voor zich dat wij ook jouw arbeidsvergunning om te werken in het buitenland in orde brengen.

  • We verzekeren je niet enkel tijdens jouw werk tegen ongevallen maar ook tijdens jouw vrije tijd. Zo kan je onder andere in jouw vrije tijd met een gerust hart deelnemen aan het animatieprogramma. Mocht je toch iets voor hebben, dan hebben we in het hotel kosteloos een dokter ter beschikking.

  • Je komt terecht in een omgeving die jouw kennis en kunde graag verwelkomt en wil investeren in jouw groei. Hotelwerk opent deuren en we helpen je graag daarbij. Door middel van trainingen en opleidingen kun je jezelf verder blijven ontplooien en groeien.

  • Hospitality werk is een unieke industrie waarbij je boeiende mensen van overal ter wereld kunt ontmoeten. Ook jouw collega’s kunnen een grote steun zijn. Je krijgt de kans om connecties te creëren die een leven lang zullen meegaan.

Solliciteren

Lore Bollen
02 615 15 01
personeelsdienst@intersoc.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht