Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Diensthoofd planning en talentontwikkeling


Ben jij een analytische én empathische bachelor verpleegkundige met een passie voor planning, teamcoördinatie en talentontwikkeling? Dan zoeken wij jou

Jouw rol

Als centrale planner voor het zorgdepartement ben je het kloppend hart van onze personeelsplanning. Je ondersteunt de collega diensthoofden zorg (5) met de uitwerking van de maandroosters en de vakantieplanning. Je stuurt het team van de verpleegkundige permanentie aan en bent back-up voor collega diensthoofden zorg. Je bewaakt de continuïteit van de zorg en ondersteunt het team bij ad-hoc uitdagingen.

Daarnaast geef je samen met de directie vorm aan de talentontwikkeling in huis. Je coördineert het VTO-beleid en het studentenbeleid en je begeleidt nieuwe medewerkers. Je zorgt voor een warm onthaal en een vlotte inwerking.

Jouw taken

  • Opstellen en bewaken van efficiënte personeelsplanningen voor het zorgdepartement en ondersteuning van collega diensthoofden bij ad hoc problemen inzake planning.

  • Deelnemen aan sollicitatiegesprekken en adviseren over personeelsbehoeften.

  • Aansturen van het team van de verpleegkundige permanentie en sporadisch (ongeveer 10%) meewerken als verpleegkundige in die permanentie om voeling met het werkveld te houden.

  • Fungeert (samen met de collega kwaliteitscoördinator) als back-up voor de diensthoofden zorg tijdens hun afwezigheid.

  • Deelname aan de wachtdienst van het departement zorg.

  • Coördinator van het VTO-beleid: organiseren van opleidingen, infoavonden en begeleiden van medewerkers in hun ontwikkeling.

  • Coördineren van de studentenwerking: begeleiding van stagiairs en contacten met opleidingsinstellingen.

  • Begeleiden van nieuwe medewerkers en zorgen voor een goede inwerkperiode.

  • Rapporteren aan de directeur zorg en samenwerken met alle diensthoofden.

Jouw profiel

  • Bachelor in de verpleegkunde.

  • Ervaring met personeelsplanning is een pluspunt.

  • Analytisch sterk, met een goed organisatorisch en probleemoplossend vermogen.

  • Zeer empathisch, met uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden.

  • Flexibel, stressbestendig en discreet.

  • Vlotte kennis van Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Vlot met PC-toepassingen en planningssoftware (bv. Excel).

  • Ervaring in ouderenzorg is een troef.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende, veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid.

  • Een warm team en een organisatie waar ontwikkeling centraal staat.

  • Ruimte voor initiatief en persoonlijke groei.

  • Vergoeding volgens IFIC barema 17 (PC 330), maaltijdcheques,fietsleasing

Interesse? Stuur je motivatiebrief en cv naar

Solliciteren