Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



ICT helpdesk 20u


Functie

Als ICT-helpdesk ben je het aanspreekpunt voor onze medewerkers voor vragen die te maken hebben met ICT.

Je staat in voor eerste-lijns-ICT-ondersteuning en bent verantwoordelijk voor een snelle en correcte afhandeling van gebruikersvragen.

Daarnaast ondersteun je het ICT-team door het installeren, onderhouden en herstellen van ICT-materiaal in de organisatie.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een diploma informatica of gelijkwaardig door ervaring
  • Ervaring met ICT of in de non-profitsector is niet noodzakelijk, maar wel mooi meegenomen.
  • Je bent vaardig met moderne informatica- en communicatietools zoals Windows, Microsoft365, Android,… of bereid je daarin bij te scholen.
  • Je werkt proactief en neemt initiatief om processen te verbeteren waar mogelijk.
  • Je kan je inleven in de eindgebruiker en bent vriendelijke en behulpzaam.
  • Je neemt initiatief en bent proactief
  • Je kan vlot communiceren met eindgebruikers en kan technisch vakjargon omzetten in begrijpelijke taal.
  • Informatica- of bureautica-uitrusting installeren of configureren: Standaardconfiguratie op een werkpost
  • Informatica- of bureautica-uitrusting installeren of configureren: Netwerkserver
  • De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem

Aanbod

Je kan onmiddellijk aan de slag met een contract van onbepaalde duur.

Verloning volgens IFIC categorie 11.

Solliciteren

Carolien Vercammen
09 268 26 88
c.vercammen@sintlievenspoort.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht