Beroepsbeschrijving
We zoeken in Gent een medewerker die als tussenpersoon fungeert tussen onze organisatie en klanten.
- Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van alle technische en commerciële vragen.
- Je verzorgt de offertes aan de klanten en volgt deze op.
- Je geeft orders in en volgt mogelijke bijhorende bezorgdheden en/of klachten op.
- Relatiebeheer is een belangrijk onderdeel van je job. De klant staat centraal en die mindset draag je uit in jouw communicatie.
- Bovendien sta je in contact met leveranciers en ben je de sparringpartner van de Business Managers.
- Je werkt nauw samen met collega's van het sales team, logistiek, boekhouding,... Je rapporteert aan de Customer Support Coördinator.
Vereiste competenties
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden.
- Je bent servicegericht en neemt de klant seriously.
- Je hebt een analytisch denkvermogen.
- Je bent stressbestendig en kan onder druk presteren.
Voordelen
- Je krijgt de kans om te groeien binnen onze organisatie.
- Je hebt aandachtspunten voor je ontwikkeling en salaris.
- Je wordt ondersteund door een collegiaal team.
Overige zaken
- Je werkt in een dynamische omgeving met een goede balans tussen werk en privé.
- Je kunt gebruik maken van onze faciliteiten zoals een fitnessruimte of een restaurant.
Solliciteren