Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Hoofd van Kwaliteitsmanagement


Werkzaamheden

Bij ons draag je zorg voor de uitvoering van een gedragen en geïntegreerd kwaliteitsbeleid.

  • We lopen in eerste instantie op met het kwaliteitsdecreet.
  • We ontwikkelen visie rond integrale kwaliteitszorg afgestemd op de behoeften binnen het toegewezen expertisedomein.
  • We zorgen voor de opstelling, invoeren, evalueren, bijsturen en ondersteunen van projecten, instrumenten en procedures om de kwaliteitswerking te optimaliseren.
  • We werken samen met de verschillende diensten om de naleving van de kwaliteitsopvolging te waarborgen.
  • We ondersteunen de directies op vlak van kwaliteitszorg en meewerken aan mogelijke verbeteringsacties.
  • We ontwikkelen en uitvoeren van verschillende soorten metingen en zelfevaluaties en helpen bij de analyse en rapportering van de resultaten.
  • We signaleren knelpunten die voortvloeien uit audits en klachten.
  • We volgen regelgeving rond kwaliteitszorg en zorgen voor de toepassing ervan.
  • We nemen deel aan interne en externe overlegmomenten.
  • We houden onze professionele kennis up-to-date.
  • We anticiperen op kennisbehoeften die in de nabije toekomst zullen opduiken.

Documentatie

Jouw verantwoordelijkheid strekt zich ook uit tot het documenteren en borgen van de kwaliteitsprocessen.

  • We maken, volgen en beheren van het kwaliteitshandboek.
  • We oppassen dat we altijd up-to-date zijn met de kwaliteitsplanning en jaarverslag.
  • We volgen de klachtenprocedure.
  • We werken vanuit het EFQM model om alle documenten en processen gelinkt aan kwaliteit te documenteren en deze ter beschikking te stellen op een gedeeld platform.

Solliciteren