Ben je geïnteresseerd in een baan waarin je de sleutel bent tot succes?
We bieden meer dan 10.000 mensen tewerk in over 300 verschillende beroepen, waaronder ook functies gerelateerd aan projectmanagement en commercieel verantwoordelijkheidsbeheer.
Onze openbare vervoersmaatschappij is uniek omdat we zowel betrokken zijn bij het ontwerp en de bouw als bij de planning en de exploitatie van ons netwerk.
Daarom hebben we diverse banen en carrièremogelijkheden.
We worden gedreven door innovatie en digitale transformatie om onze activiteiten te verbeteren, inclusief de modernisering van onze metro, uitbreiding van ons tramnet en nieuwe remises.
Het doel is om Brussel een aangename en efficiënte stad te maken voor al haar inwoners.
FunctiebeschrijvingJouw rol bestaat uit strategisch ondersteuning van de ontwikkeling van Metrostore en STIBStore.
- Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering en opvolging van contractuele relaties tussen de MIVB en handelaars van Metrostore, evenals het beheer van STIBStore.
- Je garandeert de juiste uitvoering van projecten van handelaars, wat betreft kwaliteit en deadlines.
- Je past budgetten toe die aan jouw verantwoordelijkheidsgebieden zijn toegewezen.
Jouw dag kan eruit zien als volgt:
- Voorbereiding en uitvoering van concessieovereenkomsten:
- Je organiseert en coördineert installatie en vertrek van handelaars (planning, interne vergaderingen, werfvergaderingen).
- In samenwerking met de administratief beheerder reageer je op vragen van handelaars of de MIVB (bijv.: opstellen van financiële garanties, dringende interventies, technische problemen, afvalbeheer, klachten van klanten, enz.).
- Je organiseert plaatsbeschrijvingen bij in- en uittrede, inclusief evaluatie van eventuele huurschade.
- Je stelt voorstellen voor financiële participatie niveau bij nieuwe aanbestedingen.
- Samen met teams op het terrein let je op naleving van contractuele verplichtingen tussen de MIVB en handelaars.
- Business Owner Project Klanten Implementatie:
- Je neemt deel aan analyse van projecten van kandidaat-handelaars in de metro, evalueert haalbaarheid en stelt indien nodig alternatieven voor.
- Je centraliseert en prioriteert aanvragen binnen de entiteit en evalueert ze samen met interne diensten van de MIVB en externe betrokken partijen.
- Je bent verantwoordelijk voor het indienen, opvolgen en verdedigen van aanvragen m.b.t. commerciële inrichtingen (Business Requests), coördineert projectvoorbereiding (planning, technische uitrusting, veiligheid) en let op naleving van lastenboeken en procedures.
- Je meet afwijkingen tussen plan en realiteit, identificeert risico's en stelt oplossingen voor om deze te beperken.
- Tot slot controleer je bij intrek of vertrek van een handelaar of de uitgevoerde werken conform zijn.
- Beheer van klantenrelaties:
- Dankzij regelmatige contacten met handelaars op het terrein bezorg je nuttige informatie aan leidinggevenden om bij te dragen aan commerciële strategie.
- Je fungeert als enig aanspreekpunt voor alle operationele communicatie van de MIVB naar handelaars en blijft hun eerste contactpunt voor vragen of verzoeken.
- Ontwikkeling en beheer van STIBStore:
- Je ontwikkelt het merk STIBStore.
- Je werkt actief mee aan uitbreiden van aanbod promotiemateriaal, in lijn met marketingstrategie, via actieve en continue prospectie.
- Je staat in voor beheer van webshop (contract, budget, planning) en fysieke stockbeheer.
- Je plant benodigde mensen en middelen voor fysieke verkoop, beheert budget van STIBStore, presenteert resultaten en stelt acties voor om prestaties te verbeteren.
Profiel- Diploma: Bachelor of gelijkwaardig (Economie, Handel, Marketing, met grondige kennis van de bouwsector).
- Minstens 3 tot 5 jaar relevante werkervaring in een gelijkaardige functie.
- Nederlandstalig of Franstalig en hebt bij voorkeur goede kennis van tweede landstaal. Kennis van Engels is een pluspunt.
- Goede beheersing van informaticatools, idealiter met kennis van DWG TrueView.
- Ervaring met budgetbeheer.
- Vermogen om actief bij te dragen aan projectvergaderingen en interne teams en externe partners te coördineren.
- Technische kennis in de bouwsector is een troef.
- Juridische kennis of bereidheid om vertrouwd te raken met juridische aspecten binnen de commerciële sector.
- Persoonlijke kwaliteiten: positief, klantgericht, teamspeler, analytisch, probleemoplossend, resultaatgericht, flexibel en georganiseerd, commercieel-technische vaardigheden, sterk onderhandelingsvermogen.
Aanbod- Een betekenisvol werk in een uitzonderlijke familiale sfeer waar we elkaar allemaal helpen.
- Een goede balans tussen werk en privéleven, met flexibele werktijden en telewerken waar dat mogelijk is, evenals 35 vakantiedagen per jaar.
- Een mobiliteitspakket (MOBIB-kaart voor MIVB, TEC, De Lijn voor jou en gezin, Brupass, fietsvergoeding, 80% korting op NMBS-abonnement, jaarlijks abonnement op Villo en voorkeurtarief voor Cambio-abonnementen).
- Tal van extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, extralegale kinderbijslag, bijdrage in kosten van kinderopvang, bedrijfsrestaurant, sportfaciliteiten, kortingen bij verschillende organisaties en winkels).
- Een rechtvaardig beloningsbeleid dat je een salaris biedt dat jouw vaardigheden en ervaring weerspiegelt.
- De mogelijkheid om jezelf opnieuw uit te vinden tijdens je carrière dankzij een sterk intern mobiliteitsbeleid.
- Een ruime keuze aan kwaliteitsvolle opleidingen die je helpen om je carrière verder te ontwikkelen.
Solliciteren