Functieomschrijving Als teamleider in een sociale organisatie ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van drie afdelingen met elk meerdere woningen. Jij vertaalt het beleid naar jouw afdeling en zorgt ervoor dat dit leeft in de dagelijkse werking. Jouw taken:
Beleid handen en voeten geven
Coachen met impact
Samenwerken tussen teams
Om tot een kwalitatieve zorg te komen voor de bewoners en tot een gezonde werkomgeving voor de medewerkers is goede organisatie en afstemming noodzakelijk. Dit doe je door:
Afzonderlijke doelen opstellen en prioritiseren
Flexibele planning maken
Prioriteiten stellen
Jij bent een leider die mensen motiveert en inspireert om te presteren, niet alleen door hun werk maar ook door hun privé-leven. Jouw focus ligt op excellente zorg voor onze cliënten en de ontwikkeling van een cultuur die faciliteert dat deze excellente zorg wordt geleverd. Vereisten Een masterdiploma in een mensgerichte richting of gelijkwaardig diploma dat erkend is door de NVAO. Minstens 5 jaar ervaring in een leidinggevende functie. Warm, open en authentiek in je aanpak. Vlot in dialoog en in het versterken van anderen. Oplossingsgericht, zelfstandig en gestructureerd. Strategische denker met oog voor vernieuwing en kwaliteit. Flexibel, stressbestendig en veerkrachtig. Afinitiet met de sector voor sociale hulpverlening. Benoemingen Zoals hierboven genoemd, beschikbaarheid, positieve instelling, reistijd naast neen/spreekt geen... Gebruikers/lees meer over Integriteitscode Sociale Zekerheidsinstellingen.