Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Dossierbeheer


Functieomschrijving

We zijn op zoek naar een medewerker die zelfstandig kan werken en onze teamleden ondersteunt bij het behandelen van dossiers.

U bent verantwoordelijk voor het samenstellen, uitvoeren van opzoekingen, opstellen van akten en de afwerking ervan in direct contact met cliënten.

Vereiste vaardigheden en kwalificaties

  • Bereidheid om zelfstandig en nauwkeurig te werken
  • Zin voor verantwoordelijkheid
  • Bereidheid tot bijscholing
  • Discretie
  • Punctueel en ordelijk
  • Klantgericht
  • Teamplayer
  • Stressbestendigheid

Voordelen

  • Een voltijdse of deeltijdse betrekking
  • Een dynamisch en collegiaal werkplek
  • Een afwisselende job met rechtstreeks contact met cliënten
  • Een aangename en moderne werkruimte met alle nodige informatica
  • Een vast bediendencontract met correcte verloning en extralegale voordelen eigen aan de sector
  • Mogelijkheid tot bijscholing

Ander informatie

Contact met het cliënteel en ondersteuning door de collega's en de notaris.

Solliciteren