Functieomschrijving
We zijn op zoek naar een medewerker die zelfstandig kan werken en onze teamleden ondersteunt bij het behandelen van dossiers.
U bent verantwoordelijk voor het samenstellen, uitvoeren van opzoekingen, opstellen van akten en de afwerking ervan in direct contact met cliënten.
Vereiste vaardigheden en kwalificaties
- Bereidheid om zelfstandig en nauwkeurig te werken
- Zin voor verantwoordelijkheid
- Bereidheid tot bijscholing
- Discretie
- Punctueel en ordelijk
- Klantgericht
- Teamplayer
- Stressbestendigheid
Voordelen
- Een voltijdse of deeltijdse betrekking
- Een dynamisch en collegiaal werkplek
- Een afwisselende job met rechtstreeks contact met cliënten
- Een aangename en moderne werkruimte met alle nodige informatica
- Een vast bediendencontract met correcte verloning en extralegale voordelen eigen aan de sector
- Mogelijkheid tot bijscholing
Ander informatie
Contact met het cliënteel en ondersteuning door de collega's en de notaris.
Solliciteren