Job 3 van 4


Report this listing

Solliciteren



Klantondersteuner


Onze klant zoekt een professional die ervoor zorgt dat klanten goed geholpen worden. Dit betekent dat je escalaties moet oplossen en feedback geven aan relevante teams.
Ondersteuning bieden aan winkels en het eerstelijnscallcenter bij operationele en administratieve vraagstukken, zoals beheren van klantcommunicatie via e-mails en andere kanalen, contracten en CRM-gegevens via SAP en andere systemen.
Jouw taken bestaan eruit om incidenten te analyseren en voorstellen te doen voor structurele verbeteringen binnen klantenservice en zakelijke ondersteuning. Het is belangrijk om effectief samen te werken met anderen om deze doelen te bereiken. Jij herkent jezelf in dit profiel?

Klachten verwerken

  • Invoer in CRM-systeem.
  • Binnen afgesproken tijdsonovertuigen.

Als Customer Support Coordinator sta je centraal tussen onze klanten en ons team. Je bent de contactpersoon voor onze klanten als ze vragen of problemen hebben over onze producten/diensten. Door middel van telefonisch contact of per email/klantportaal communiceren wij met onze klanten. Naast het beantwoorden van klantvragen & issues draai jij ook actief mee aan het bepalen van processen rondom customer service. Hierbij werk je nauw samen met andere afdelingen en projectgroepen vanuit jouw kennis en expertise.
Wie ben jij?

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht