We zijn een organisatie die zich inzet voor veilig speelplezier voor alle Belgen ouder dan 18 jaar. Onze IT-afdeling is het kloppend hart van onze organisatie en werkt nauw samen met de hele organisatie om onze spelers tevreden te stellen.
We beheren incidenten tot er een afdoende oplossing geïmplementeerd is en de situatie door de business en de klanten opnieuw als normaal ervaren wordt.
Analyses maken van de incidenten, het incident proces documenteren en continu verbeteren en het problem management faciliteren en opvolgen.
We zijn de drijvende kracht rond ITIL processen binnen IT en eigenaar van de infrastructure & application monitoring tool.
We vervullen aanvullende complementaire ITIL-gerelateerde taken rond Service Management.
Jou hebt goede analytische skills om uit een waaier aan technische informatie samen met het expert team naar tijdelijke oplossingen te zoeken.
Jou hebt een uitstekende kennis van de 2de landstaal en je drukt je ook goed uit in het Engels.
Ook bieden wij een moderne werkomgeving waarbij jij je vrij kunt bewegen, flexibel kan werken en lekker thuiswerken.