Job 4 van 4


Report this listing

Solliciteren



Incident Manager


Wie zijn wij?

We zijn een organisatie die zich inzet voor veilig speelplezier voor alle Belgen ouder dan 18 jaar. Wij zorgen ervoor dat onze spelers de beste spelervaring kunnen beleven in een veilige omgeving.

Onze IT-afdeling is het kloppend hart van onze organisatie en werkt nauw samen met de hele organisatie om onze spelers tevreden te stellen.

Wat doen wij?

We beheren incidenten tot er een afdoende oplossing geïmplementeerd is en de situatie door de business en de klanten opnieuw als normaal ervaren wordt.
Analyses maken van de incidenten, het incident proces documenteren en continu verbeteren en het problem management faciliteren en opvolgen.
We zijn de drijvende kracht rond ITIL processen binnen IT en eigenaar van de infrastructure & application monitoring tool.
We vervullen aanvullende complementaire ITIL-gerelateerde taken rond Service Management.

Voor wie zijn wij op zoek?

  • Jou bent stressbestendig en in staat om in moeilijke of crisisomstandigheden doortastend op te treden.
  • Jou bent daadkrachtig en doorzettend. Je neemt initiatief om de zaken te doen vooruitgaan.
  • Jou hebt goede analytische skills om uit een waaier aan technische informatie samen met het expert team naar tijdelijke oplossingen te zoeken.
  • Jou hebt een uitstekende kennis van de 2de landstaal en je drukt je ook goed uit in het Engels.

Waarom bij ons werken?

We bieden een werkplaats waar jij jouw vaardigheden kunt ontwikkelen en jouw ambitie kunt realiseren.
We zijn erg trots op onze positie op de markt en de kansen die wij aanbieden om jouw carrière voort te zetten.
Ook bieden wij een moderne werkomgeving waarbij jij je vrij kunt bewegen, flexibel kan werken en lekker thuiswerken.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht