Profiel
Onze ideale nieuwe collega heeft een administratieve opleiding met basisvaardigheden boekhouding. Ervaring in de maritieme sector is een pluspunt, maar niet vereist.
Voor de functie als Administratief Medewerker / Hulpboekhouder zoeken we het volgende profiel:
- Je hebt oog voor detail, je werkt nauwkeurig en hebt een sterk probleemoplossend vermogen.
- Je zorgt ervoor dat taken altijd op tijd en naar behoren worden afgerond.
- Je bent een teamplayer en hebt een flexibele en positieve instelling.
- Je werkt gestructureerd en hebt een hands-on mentaliteit.
- Zeer goede kennis van het Nederlands en Engels is een must.
- Kennis van Frans en/of Duits is een plus.
Professionele vaardigheden
- Inkomende facturen nakijken, coderen en de betalingen uitvoeren
- Foutieve facturen betwisten
- Bankafschriften verwerken en inboeken
- Debiteurenbeheer
- Facturen van de algemene boekhouding inboeken
- Budgetten nakijken
- Allerlei administratieve werkzaamheden
Aanbod
De arbeidsvoorwaarden
Voor de functie als Administratief Medewerker / Hulpboekhouder bieden wij een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, inclusief:
- Een contract van onbepaalde duur
- Een marktconform salaris, afhankelijk van ervaring
- Aantrekkelijke extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, groepsverzekeringen enz.).
- Werkuren: 28 uur per week
- Thuiswerken: Na een gedegen inwerkperiode is thuiswerken zeker mogelijk. Je hebt de optie tot 1/2 dagen thuiswerk zodra je volledig bent ingewerkt.
Plaats tewerkstelling
2060 Antwerpen
Solliciteren