Als Customer Service medewerker sta je in voor de functionele afhandeling van incidenten/requests van klanten (= ziekenhuizen) binnen de vastgelegde procedures en afspraken met klanten.
Je bent de eerste contactpersoon van onze klanten inzake functioneel support van onze IT oplossingen (patiëntadministratie-tarificatie-facturatie).
Je ondersteunt, instrueert en begeleidt gebruikers en lost zoveel mogelijk incidenten/requests zelfstandig op.
Je werkt mee aan het problem management van de ondersteunde toepassingen.
Je werkt in een dedicated support team en rapporteert aan een Customer Service Teamleader.
Je werkt in een flexibele omgeving zowel op vlak van werkplaats als werkuren.
Je bent in het bezit van een diploma bachelor/graduaat, bij voorkeur IT gerelateerd, of gelijkwaardig door enkele jaren ervaring.
Je hebt ruime interesse in de ziekenhuissector en/of aanverwante instanties (Riziv, mutualiteiten,…).
Je hebt ervaring met administratieve toepassingen binnen ziekenhuizen (kennis van patiënten- en algemene ziekenhuisadministratie is een grote plus).
Mondelinge en schriftelijke kennis van het Frans (gesproken/geschreven) en het Engels is een plus.
Je werkt graag voor en met klanten en je houdt ervan om oplossingen te zoeken voor klanten en te helpen bij vragen en problemen i.v.m. hun IT applicaties.
Je bent klantvriendelijk, flexibel, creatief en oplossingsgericht.
Je vindt het leuk om in een team te werken en samen resultaten te behalen.
Je bent stressbestendig, weet je eigen prioriteiten te stellen en kan deadlines respecteren.