Jouw taken en verantwoordelijkheden:
Implementatie
- Je zorgt voor de implementatie van onze CARE Admin oplossingen bij onze klanten.
- Samen met de key users en projectleiders bij de klant bepaal je de TO-BE situatie en begeleid je op basis van de AS-IS situatie het transformatietraject van de oplossing. Afhankelijk van de noden van de klant configureer en parametreer je onze software.
- Je staat de klant bij tijdens de verschillende fasen van het project met behulp van workshops en trainingen.
- Je neemt deel aan het opstellen en bijwerken van documentatie met betrekking tot de industrialisatie van implementatiediensten.
Proces
- Je werkt samen met alle betrokken teams, zowel bij de klant als intern, om onze methodiek en het benodigde implementatiemateriaal te verbeteren, zoals de Train-the-Trainer documentatie en de tools om de configuratie te ondersteunen.
- Je bent een belangrijke schakel tussen onze interne teams en de klant voor wat betreft aanvragen tot verbetering en wijziging van bestaande functionaliteiten.
Demo, training en documentbeheer
- Je werkt samen aan het commerciële traject door demo's uit te voeren en implementatievragen te beantwoorden als onderdeel van RFI's en RFP's.
- Je bent bereid mee te werken aan het opstellen van trainingsmateriaal.
Diensten
- Op basis van jouw ervaring identificeer je potentiële diensten met een hoge toegevoegde waarde die aan klanten kunnen worden aangeboden.
- Je werkt mee aan de beschrijving en implementatie van nieuwe diensten in samenwerking met je collega's.
- Je schrijft de gebruikershandleidingen voor deze verschillende diensten en documenteert de catalogus van aangeboden diensten.
Ondersteuning
- Intern definieer je testcases en valideer je de correcte werking van onze software door functionele tests te ondersteunen of uit te voeren.
Daarnaast speel je een actieve rol in het ondersteuningsproces rond de implementatie van de oplossing:
Door aanvragen van klanten op te volgen.
- Door jouw collega's van 1st line support bij te staan.
Door vragen van onze partners te beantwoorden.
Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een administratieve, paramedische of farmaceutische functie in een ziekenhuis.
- Kennis van het Engels en het Frans is een plus.
- Ervaring met integratiestandaarden binnen de Belgische gezondheidszorg, specifieke departementale ziekenhuisoplossingen, en technische aspecten van implementaties (zoals datamigraties) zijn allen duidelijke pluspunten.
- Je hebt een analytische geest en hebt bij voorkeur ervaring met procesmatig en conceptueel denken, waarbij je je inleeft in de business processen van onze klanten.
Je kunt zelfstandig werken en bent flexibel wat betreft plaats en tijd van tewerkstelling.
Je bent empathisch, hebt aandacht voor moeilijkheden, denkt oplossingsgericht en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Je werkt graag in teamverband.
Solliciteren