Job 11 van 41


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder import & export - Regio Antwerpen


Xtra Harbour Select is gespecialiseerd in maritieme en logistieke profielen. Onze meerwaarde is dat we steeds binnen onze niche werken en zo perfect vanuit onze ervaring kunnen spreken. De persoonlijke toets krijgt u er bovenop! Ben je gebeten door logistieke expeditie en wil je de opvolging van cargo van A tot Z of zogenaamd “one-stop-shop” mee uitbreiden en organiseren? In deze functie volg je goederen verder op in de logistieke keten en kan je ze fysiek bekijken bij aankomst/vertrek op onze terminal. • Je start import- en export-dossiers op voor je vaste klantenportefeuille en zorgt voor correcte verwerking in onze systemen. • Om de afwikkeling van je dossiers succesvol af te ronden kom je in contact met verschillende interne en externe stakeholders: rederijen, transporteurs, interne douaneafdeling, interne transportafdeling, onze eigen magazijnen en zijn medewerkers, leveranciers, … • Je zorgt voor volgende diensten, afhankelijk van wensen van de klant: opslag, overslag, transport met vrachtwagens of barges, … • Daarbij zorg je ervoor dat onze klant steeds op de hoogte is van het verloop van zijn dossier. • Je voorziet alle nodige logistieke documentatie tijdens het proces zoals BL's, magazijninstructies, paklijsten, raadplegen van het e-portal, … • Bij het afsluiten van een dossier zorg je voor de facturatie van alle geleverde diensten. • Je past de werkwijze per dossier aan naar vereisten van de te behandelen goederen zoals diverse soft commodities, staal, grondstoffen, chemicaliën, non ferro, hout, …. • Het schrikt ook niet af om administratieve ondersteuning te bieden bij Customs • Bij voorkeur een Bachelor opleiding in Logistiek management of gelijkwaardig door ervaring; • Minimum 5 jaar ervaring in de maritieme/logistieke sector als expediteur. Kennis van Breakbulk is een grote plus! • Zeer goede (praktische) kennis van incoterms; • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een praktische kennis van Engels en Frans; onze klanten zitten verspreid over de hele wereld; • Goede kennis van het MS Office pakket en vlot in het aanleren van bedrijfseigen software (OLS); • Je bent klantgericht, communicatief, gedreven, ondernemend en organisatorisch sterk met oog voor correcte administratie; • Je kan vlot prioriteiten stellen en de planning aanpassen om deadlines te behalen; • Milieu- en veiligheidsbewust. Je komt terecht in een dynamisch havenbedrijf met een familiale en collegiale sfeer. Naast een contract van onbepaalde duur – met een voltijdse tewerkstelling – krijg je een marktconf... Facturering, Export-Import, Planning, Logistieke sector, Logistieke sector, Administratie, BLS, Rederij, Staal, Engelse taal, Frans, MS Office Suite, Logistieke sector, Nederlands, Transport

Solliciteren