Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Showroomadviseur interieur


Jouw impact

  • Als gepassioneerde showroomadviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze bezoekers. Jij maakt van elk toonzaalbezoek een persoonlijke, vlotte en positieve ervaring. Met jouw commerciële flair en liefde voor interieur help je klanten keuzes te maken waar ze lang van genieten.
  • Wat ga je doen?
  • Je verwelkomt klanten met enthousiasme en begeleidt hen professioneel bij het samenstellen van hun droominterieur (hoofdzakelijk op afspraak).
  • Je beantwoordt technische en commerciële vragen en geeft helder advies over producten en toepassingen.
  • Je maakt offertes op op basis van de keuzes die klanten maken en volgt deze verder op.
  • Je registreert bestellingen en orders in het systeem (order-entry) en werkt nauw samen met de collega's van de binnendienst om een vlotte service te garanderen.
  • Je ondersteunt de binnendienst bij kalmere momenten met orderverwerking en administratieve taken.
  • Je zorgt voor een aantrekkelijke, verzorgde en inspirerende showroomomgeving waarin klanten zich welkom voelen.

Wie ben je?

  • Je hebt een passie voor interieur, trends, lifestyle en klantbeleving.
  • Je beschikt over een relevante opleiding (bv. Interieurvormgeving, bedrijfsmanagement, sales, …) of gelijkwaardige ervaring in een commerciële rol.
  • Je luistert actief, stelt de juiste vragen en vertaalt het droomproject van de klant naar concrete keuzes.
  • Je combineert commerciële feeling met een warme, oplossingsgerichte aanpak waarbij klantentevredenheid centraal staat.
  • Je werkt graag samen en neemt verantwoordelijkheden op; je denkt proactief mee en hebt een hands-on mentaliteit.
  • Je blijft rustig bij piekmomenten en houdt van uitdagingen.
  • Talen: je drukt je vlot uit in het Nederlands; je kan je behelpen in het Frans of bent bereid dit snel bij te leren. Andere talen zijn een plus.
  • Je werkt graag om de twee weken op zaterdagvoormiddag (8.00–12.00 uur) en krijgt daarvoor een vrij moment tijdens de week.
  • Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig.

Wat mag je verwachten?

  • Een grondige onboarding in ons uitgebreide en unieke assortiment, met ondersteuning van ervaren collega's.
  • Een warm, enthousiast team waar collegialiteit, vertrouwen en kennisdeling centraal staan.
  • Lekkere koffie, verse soep/fruit op het werk.
  • Een prima salaris in lijn met je ervaring en kennis, aangevuld met groepsverzekering, maaltijd- en ecocheques.
  • 20 wettelijke + 12 ADV-dagen dankzij een 40-urenweek.
  • Teamactiviteiten georganiseerd door ons "Funteam".
  • Opleiding en doorgroei: je krijgt kansen om je verder bij te scholen en je expertise uit te bouwen.

Solliciteren