Over Woosh:
Woosh is een snelgroeiende, duurzaamheidsgedreven organisatie met als missie babyluiers circulair te maken door ze te recycleren. Woosh wil de luier van de afvalberg redden en tegelijkertijd kinderbegeleiders of ouders ontzorgen. Onze ecologische luierdienst richt zich primair op kinderdagverblijven, onthaalouders en ouders. Daarnaast blijft Woosh innoveren en pionieren om de luierketen te sluiten.
Functieomschrijving:
Als Logistiek planner & Customer Care Specialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, chauffeurs en logistieke partners. Klantgerichtheid en oplossingsgericht denken staan centraal in jouw rol. Je zorgt ervoor dat vragen snel en correct worden behandeld, logistieke uitdagingen efficiënt worden opgelost en de dagelijkse planning vlot verloopt.
Je combineert menselijk contact met administratieve opvolging en hebt een cruciale rol in de samenwerking tussen klanten, chauffeurs en partners. Dankzij jouw sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden zorg je voor een naadloze klant- en logistieke ervaring.
Je werkt hoofdzakelijk vanuit ons kantoor in Gent, waar nauwe samenwerking met collega’s en operationele partners essentieel is. Er is de mogelijkheid tot 1 dag per week home-office, daarnaast verwachten we een aanwezigheid van minstens vier dagen per week op kantoor om de klant- en planningscoördinatie optimaal te laten verlopen.
Jouw verantwoordelijkheden :
Logistieke planning & coördinatie (50%)
· Dagelijkse transportplanning en coördinatie met chauffeurs.
· Opvolging van het magazijnbeheer en voorraadadministratie.
· Fleet management en opvolging van onderhoud of interventies.
· Afstemming met externe logistieke partners (3PL) en intern operationeel team.
· Actieve bijdrage aan het optimaliseren van logistieke processen.
Customer Care (50%)
· Aanspreekpunt voor een toegewezen klantenportefeuille en coördinatie met logistieke partners.
· Beantwoorden van klantvragen en oplossen van logistieke of administratieve problemen.
· Opvolgen en verwerken van orders.
· Adviseren van klanten over onze producten en diensten in het Nederlands en Frans.
· Onboarding van nieuwe klanten en ondersteuning bij hun opstart.
Vereisten :
Opleiding en Ervaring
Vaardigheden
Persoonlijke kwaliteiten
Aanbod
Interesse?
Ben jij de proactieve en enthousiaste customer service duizendpoot die wij zoeken? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar jobs@woosh.care. We kijken ernaar uit om van je te horen!