Taakomschrijving:
Voor de afdeling HR zijn we binnen Woonsprong op zoek naar een administratieve duizendpoot die met kennis van personeelsadministratie en goesting ons team wil komen versterken.
Takenpakket:
· Algemene administratieve ondersteuning van de dienst
· Up to date houden en digitaliseren van personeelsdossiers
· Opvolgen individuele aansluitingen verzekeringen
· Plannen en organiseren van medische onderzoeken
· Ondersteuning bij werving en selecties: opvolgen mailbox
· …
Voor de goede opvolging is nauwe samenwerking en vlotte communicatie met het eigen team en de andere teams binnen Woonsprong noodzakelijk.
Je bezit een diploma secundair onderwijs in een administratieve richting. Je werkt doeltreffend en nauwkeurig en kan zelfstandig je takenpakket afwerken. Een goede kennis courante software (word, xls, outlook en powerpoint) is noodzakelijk. Je bent sociaal vaardig, klantgericht en discreet.
Kennis van de arbeidswetgeving en HR-processen is een pluspunt
Je hebt al een eerste werkervaring in een vergelijkbare functie achter de rug.
Anneleen Coupé
059 70 53 26
vacatures@woonsprong.be