Job 2 van 4


Report this listing

Solliciteren



Customer service medewerker


Bedrijfsvoorstelling

wienerberger is niet alleen wereldwijd toonaangevend als producent van dakpannen, snelbouw – en gevelstenen, maar we bieden ook een breed scala aan innovatieve bouwoplossingen. Onze businessunits, wienerberger Building Solutions (met de gekende merken Porotherm, Terca & Koramic) en wienerberger Piping Solutions (Pipelife, Preflex & Steinzeug-Keramo), vormen de ruggengraat van ons streven naar duurzame oplossingen. We hechten grote waarde aan milieu, kwaliteit en veiligheid. Met 17 productievestigingen, 2 showrooms en onze bruisende hoofdzetel in Kortrijk, verenigen we meer dan 1500 gepassioneerde medewerkers. Elke dag werken we samen aan het ontwikkelen van hoogwaardige producten en klantgerichte oplossingen die voldoen aan de unieke behoeften van elk bouwproject. Bij wienerberger België gaan we verder dan bouwen; we creëren toekomstige ruimtes en infrastructuren. We nodigen jou uit om deel uit te maken van ons dynamische team en bij te dragen aan de evolutie van de bouwsector.

Functie

Momenteel zijn wij voor ons hoofdkantoor op zoek naar een enthousiaste customer servicemedewerker

Dit zal je doen:

Als centraal aanspreekpunt voor klanten & commercieel adviseurs verwerk en beheer je (intercompany) klant – en projectorders in SAP. Je behoudt het overzicht op de beschikbaarheden in de verschillende productievestigingen, bezorgt check-in nummers aan transporteurs/klanten en volgt projectorders op via contact met projectleiders. Daarnaast fungeer je als schakel tussen klanten & interne departementen.

Profiel

We zoeken een enthousiaste & klantgerichte professional die idealiter kan terugblikken op een soortgelijke ervaring. Naast een commerciële mindset, ben je proactief & stressbestendig en communiceer je vlot in het Nederlands & Frans. Je beschikt over goede kennis van MS Office – kennis van SAP of een ander ERP pakket is mooi meegenomen. Extra pluspunt is ervaring met batch (kleur)gevoelige orders & intercompany shipments buiten EU.

Aanbod

Als customer servicemedewerker bij wienerberger maak je deel uit van een internationale en gerenommeerde organisatie met een lokaal en familiaal karakter. Je krijgt de kans om initiatief te nemen, je functie verder te ontwikkelen en je carrière zelf vorm te geven.
Bij wienerberger hechten we veel belang aan duurzaamheid, zowel in onze producten als in onze omgang met mensen. Als blijk van waardering voor je expertise en toewijding bieden we een aantrekkelijk salarispakket aan, inclusief diverse extralegale voordelen zoals 33 vrij te kiezen verlofdagen, maaltijd- en ecocheques, aandelenplan, hospitalisatie- en groepsverzekering en de mogelijkheid tot verdere opleiding.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht