Contact met klanten, leveranciers en accountmanagers
Je analyseert hun vraag, detecteert het probleem en stelt een oplossing op maat voor.
Orders inlezen in ons ERP-systeem Microsoft Dynamics NAV.
O
pmaak van de offerte en de verdere opvolging met je klant
.
Plaatsen van bestellingen bij onze leveranciers en levertijd opvolging.
Uitwerken van bestekken en herstellingen.
Project opvolging van grote werkzaamheden.
Je beschikt over een bachelor of masterdiploma Elektronica/Elektriciteit of gelijkwaardig door relevante werkervaring.
Je bent zelfstandig en neemt initiatief.
Je bezit goede communicatievaardigheden in het Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
Je bent administratief nauwkeurig en kan overweg met MS Office.
Je bent een echte teamplayer, weet mensen te enthousiasmeren en hebt daarbij oog voor detail en resultaten.
Laskennis en of ervaring is een pluspunt.
Je hebt een eerste stabiele ervaring in administratief werk als technisch dienst medewerker.
Kennis van Microsoft Dynamics is een pluspunt.
Je werkt in een groeiend gezond bedrijf
Je geniet van een competitief salaris
Je krijgt een vast contract van onbepaalde duur
Ann Van der Linden
0468 354 103
ann@cowize.be